Drs. IJzerbout Geplaatst: gisteren om 07:48 Geplaatst: gisteren om 07:48 (aangepast) Voor degene die van Nederlandstalige muziek houden (ik niet dus) is Radio Noordzee nu te horen via DAB+ en het wee.wee.wee ! Ze zijn gisteren van start gegaan en horen bij de Talpa groep van zenders.   Mijn keus is het niet. Ik had liever een goeie jazz zender gezien in plaats van dat NL gezever met André Hazes & Co. Hier ken je luisteren: https://www.radionoordzee.nl/radio-luisteren gisteren om 08:04 aangepast door Drs. IJzerbout Aanvulling "On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."
Tonskidutch Geplaatst: gisteren om 08:00 Geplaatst: gisteren om 08:00 wat een meuk, man man man hoempapa hoempapa hoempapa Often A Bird Wim Mertens
Drs. IJzerbout Geplaatst: gisteren om 08:06 Auteur Geplaatst: gisteren om 08:06 4 minuten geleden, Tonskidutch zei: wat een meuk, man man man hoempapa hoempapa hoempapa TonskyTVdutch toch…. Het is een verrijking van je leven. Heeft inhoudelijk ook best veel te bieden. De compressie van het geluid is weer zo ontiegelijk hard dat ik het na 5 seconden alweer uit heb gezet. Niet naar te luisteren. 👂 2 "On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."
Tonskidutch Geplaatst: gisteren om 08:10 Geplaatst: gisteren om 08:10 (aangepast) Ik verrijk mezelf liever niet met die zender... luister liever naar Tidal John McLaughlin Trio gisteren om 08:12 aangepast door Tonskidutch 1 Often A Bird Wim Mertens
astro iris Geplaatst: gisteren om 08:24 Geplaatst: gisteren om 08:24 Niet mijn ding, gelukkig andere keuze genoeg. 2
Tonskidutch Geplaatst: gisteren om 08:31 Geplaatst: gisteren om 08:31 p.s. het bericht stond er al op Often A Bird Wim Mertens
Drs. IJzerbout Geplaatst: gisteren om 08:42 Auteur Geplaatst: gisteren om 08:42 9 minuten geleden, Tonskidutch zei: p.s. het bericht stond er al op Dat was 1 April en iedereen dacht dat het een grap was. Nu is het 2 April en nu pas geloven de bezoekers het. 😂😂😂 "On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."
Drs. IJzerbout Geplaatst: 19 uren geleden Auteur Geplaatst: 19 uren geleden "On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."
cookie monster Geplaatst: 19 uren geleden Geplaatst: 19 uren geleden (aangepast) 14 uren geleden, Drs. IJzerbout zei: via DAB+ en het wee.wee.wee https://www.radionoordzee.nl/radio-luisteren Onrealiseerbare droom: Nu nog een AM frequentie & 50 KW of toch zeker 10 KW !! In zo'n geval leuk voor de AM freaks !! PS: OOk niet mijn genre muziek !! 19 uren geleden aangepast door cookie monster C o o kie M o nster C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2
Drs. IJzerbout Geplaatst: 7 uren geleden Auteur Geplaatst: 7 uren geleden 11 uren geleden, cookie monster zei: Nu nog een AM frequentie & 50 KW en cookies monster gaat de stroomrekening betalen. 🤗 Ik vind het trouwens waardeloos dat Talpa dit nieuwe station vol zelf lof, “Radio Noordzee” heeft genoemd. Radio Noordzee was in zijn glorie tijd helemaal geen Nederlands muziek station maar gewoon een Top 40 formaat zender. Totaal waardeloos dus. 2 "On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."
Tonskidutch Geplaatst: 6 uren geleden Geplaatst: 6 uren geleden Talpa... in een schaapsvacht gehuld Often A Bird Wim Mertens
cookie monster Geplaatst: 6 uren geleden Geplaatst: 6 uren geleden 43 minuten geleden, Drs. IJzerbout zei: en cookies monster gaat de stroomrekening betalen. 🤗 Ikke nie' , maar wel ofwel .... via reklame , of .... iemand die geld teveel heeft , nu via tonnen besparingen 😵 48 minuten geleden, Drs. IJzerbout zei: in zijn glorie tijd helemaal geen Nederlands muziek station https://nl.wikipedia.org/wiki/Radio_Noordzee_Internationaal https://en.wikipedia.org/wiki/Radio_North_Sea_International Ik heb die toen wel eens gehoord , zoals veronica , maar ik was net te jong toen deze zender in 1974 stopte !! Ik ben geboren in de jaren 60 ☺️ C o o kie M o nster C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2
Noordzee Geplaatst: 6 uren geleden Geplaatst: 6 uren geleden Ik heb ook een uurtje geluisterd naar het nieuwe Radio Noordzee, maar langer trek ik niet. Af -en toe een Nederlandstalig nummer is tot daar aan toe, maar 200% --> Nou nee. Wat was het destijds in de jaren 70 een mooie tijd in de ether: Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000) Ontvanger : VU+ DUO 4K (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) Schotel : Visiosat Bisat Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird
Mojo Geplaatst: 6 uren geleden Geplaatst: 6 uren geleden 14 minuten geleden, Noordzee zei: Ik heb ook een uurtje geluisterd naar het nieuwe Radio Noordzee, maar langer trek ik niet. Af -en toe een Nederlandstalig nummer is tot daar aan toe, maar 200% --> Nou nee. Zeg maar een fiat Panda waar ze een Maserati embleem op hebben geplakt. Ziet er leuk uit maar rijd voor geen meter. 1 You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen