Tonskidutch Geplaatst: 8 april Geplaatst: 8 april Iedereen mag zijn mening delen, we leven nog steeds in een vrij land, althans nu nog. En als @Boerenjong de topicstarter en diens humor beter zou kennen, had Boerenjong helemaal niet gereageerd. Johnny and Mary Robert Palmer
Drs. IJzerbout Geplaatst: 8 april Auteur Geplaatst: 8 april Dat is geen negatief zijn. Radio Noordzee was nooit een station voor Nederlandstalige muziek. Dus herken Radio Noordzee 220 niet als Nederlandstalig. Ze waren over het algemeen Engelstalig. Met de programma’s, platenkeus en DJ‘s. Veelal Engelstalig. Dus kom niet als broekie toen jij nog niet eens geboren was met zulk gelul. IJzerbout is niet negatief. 2 "On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."
Boerenjong Geplaatst: 8 april Geplaatst: 8 april (aangepast) Zo meneer de Ijzerbout meent de wijsheid in pacht te hebben. Ook nog met een scheldwoord erbij. Zegt alles over jezelf. Ben geboren in 1960 . Dus domme aannames van jouw kant 11 minuten geleden, Drs. IJzerbout zei: Dat is geen negatief zijn. Radio Noordzee was nooit een station voor Nederlandstalige muziek. Dus herken Radio Noordzee 220 niet als Nederlandstalig. Ze waren over het algemeen Engelstalig. Met de programma’s, platenkeus en DJ‘s. Veelal Engelstalig. Dus kom niet als broekie toen jij nog niet eens geboren was met zulk gelul. IJzerbout is niet negatief. 1 uur terug, Tonskidutch zei: Iedereen mag zijn mening delen, we leven nog steeds in een vrij land, althans nu nog. En als @Boerenjong de topicstarter en diens humor beter zou kennen, had Boerenjong helemaal niet gereageerd. Wat een grap 8 april aangepast door Boerenjong
Drs. IJzerbout Geplaatst: 8 april Auteur Geplaatst: 8 april Waar heb je het over ? Ik ben van 1955 "On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."
Tonskidutch Geplaatst: 8 april Geplaatst: 8 april Dat mag jij denken @Boerenjong dat ik uit m'n nek klets. Doet er niet toe. Engelse radio zender is plots 200% Huilands (kan niet eens) Johnny and Mary Robert Palmer
Drs. IJzerbout Geplaatst: 8 april Auteur Geplaatst: 8 april Mensen, ik kan dit domme gezwets niet meer langer uitstaan. Er zijn andere dingen die veel belangrijker zijn. Tot ziens. "On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."
Codx Geplaatst: 8 april Geplaatst: 8 april (aangepast) Op 3-4-2025 om 00:45, cookie monster zei: https://www.radionoordzee.nl/radio-luisteren Onrealiseerbare droom: Nu nog een AM frequentie & 50 KW of toch zeker 10 KW !! In zo'n geval leuk voor de AM freaks !! PS: OOk niet mijn genre muziek !! Waarom wil je dit op de AM hebben ? Ik wil NPO Radio 1 de nieuwszender op de middengolf om redenen die ik eerder heb uitgelegd, calamiteiten, binding met thuisland etc. Besef piraten die NL talige muziek draaien kun je elke dag horen rond 1602-1650 Khz. 8 april aangepast door Codx SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder IPTV: KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV KPN plus+ TV box / Android 4K IPTV box / Kodi & Plex / 100+ TB Storage
Boerenjong Geplaatst: 8 april Geplaatst: 8 april 9 uren geleden, Drs. IJzerbout zei: Mensen, ik kan dit domme gezwets niet meer langer uitstaan. Er zijn andere dingen die veel belangrijker zijn. Tot ziens. Apetjo, Ijzerboutje heeft het koudje 10 uren geleden, Tonskidutch zei: Dat mag jij denken @Boerenjong dat ik uit m'n nek klets. Doet er niet toe. Engelse radio zender is plots 200% Huilands (kan niet eens) Tonskidutch gaat ook al mee in de linkse maffia 1 1
Big fellow Geplaatst: vrijdag om 12:31 Geplaatst: vrijdag om 12:31 Op 8-4-2025 om 17:32, Boerenjong zei: Tonskidutch gaat ook al mee in de linkse maffia Dus nu is je muziekkeuze ook al een politiek statement? Wow! “Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts.” ~ Winston Churchill
cookie monster Geplaatst: 13 uren geleden Geplaatst: 13 uren geleden Op 8-4-2025 om 19:37, Codx zei: Waarom wil je dit op de AM hebben ? Gewoon voor de AM freaks 🙂 Destijds op AM Radio 10 gold & ARROW Classic Rock was we leuk !! Op 8-4-2025 om 19:37, Codx zei: Besef piraten die NL talige muziek draaien kun je elke dag horen rond 1602-1650 Khz. 1608 & 1690 , Heb er zelfs er al eens eentje op 1705 gehoord 😃 Ach , gewoon voor de lol , want smartlappen zijn echt niet mijn favo-hapjes !! C o o kie M o nster C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen