Tonskidutch Geplaatst: gisteren om 08:51 Geplaatst: gisteren om 08:51 Met de nieuwste versie Windows 11 24h2 kan ik alleen nog een microsoft account aanmelden, of heb ik iets over het hoofd gezien? Often A Bird Wim Mertens
Spotvogel Geplaatst: gisteren om 12:24 Geplaatst: gisteren om 12:24 Mmmmm, die video op You Tube die we een tijdje geleden hadden om "ongeschikte" apparaten toch van W11 te voorzien had daar ook een mogelijkheid voor, als ik het me goed herinner....
Oplossing Codx Geplaatst: gisteren om 12:29 Oplossing Geplaatst: gisteren om 12:29 (aangepast) Kan gewoon, sowieso zou ik niemand de home versie aanraden, maar zelfs dan kan het nog. Tijdens de install moet je shift F10 drukken en dan invoeren: start ms-cxh:localonly Krijg je direct een venster om een lokale account te maken. gisteren om 12:31 aangepast door Codx 1 SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder IPTV: KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV KPN plus+ TV box / Android 4K IPTV box / Kodi & Plex / 100+ TB Storage
Psychosammie Geplaatst: 20 uren geleden Geplaatst: 20 uren geleden In een volgende versie gaat dat ook niet meer werken. Resistance is futile you will be assimilated Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790) Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!
Tonskidutch Geplaatst: 11 uren geleden Auteur Geplaatst: 11 uren geleden Volgende versie??? Microsoft, 30€/jaar als je vooruit betaald zei men => is echter 99€/jaar na het eerste kwartaal in het volgende jaar dacht het niet, dan staat alles op linux manjaro😁 Often A Bird Wim Mertens
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen