Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Het valt me op dat, bv voor de uitzending van VRT1, er via satelliet ondertitels kunnen worden geactiveerd.

Via de apps van TV Vlaanderen die we op onze LG-TV hebben geïnstalleerd en op de Google TV-box, kunnen we deze ondertitels niet activeren.

Tenzij ik iets over het hoofd zie.

Ik mailde de klantendienst, maar die antwoorden iets wat ik niet kan vinden.

Ik stuurde hen 3 foto's van het beeld via sat, app LG-TV en app Google TV-box.

Ook VRT max heeft ondertitels ter beschikking voor dit programma.

===

Welke ondertitels beschikbaar zijn en of deze beschikbaar zijn is zender en soms programma afhankelijk. Dit komt omdat de ondertitels geleverd worden door de zenders zelf. Deze zijn dus niet altijd beschikbaar. Als ze beschikbaar zijn voor het programma naarwaar je aan het kijken bent dan zal je onderaan het scherm een vierkante tekstballon zien waar je de ondertitelingsopties kan raadplegen.
Mocht je hierover nog vragen of opmerkingen hebben, aarzel niet om contact op te nemen met onze klantendienst.

Via sat.jpg

via app LG-tv.jpg

Zojuist, Orgeldandri zei:

Het valt me op dat, bv voor de uitzending van VRT1, er via satelliet ondertitels kunnen worden geactiveerd.

Via de apps van TV Vlaanderen die we op onze LG-TV hebben geïnstalleerd en op de Google TV-box, kunnen we deze ondertitels niet activeren.

Tenzij ik iets over het hoofd zie.

Ik mailde de klantendienst, maar die antwoorden iets wat ik niet kan vinden.

Ik stuurde hen 3 foto's van het beeld via sat, app LG-TV en app Google TV-box.

Ook VRT max heeft ondertitels ter beschikking voor dit programma.

===

Welke ondertitels beschikbaar zijn en of deze beschikbaar zijn is zender en soms programma afhankelijk. Dit komt omdat de ondertitels geleverd worden door de zenders zelf. Deze zijn dus niet altijd beschikbaar. Als ze beschikbaar zijn voor het programma naarwaar je aan het kijken bent dan zal je onderaan het scherm een vierkante tekstballon zien waar je de ondertitelingsopties kan raadplegen.
Mocht je hierover nog vragen of opmerkingen hebben, aarzel niet om contact op te nemen met onze klantendienst.

Via sat.jpg

via app LG-tv.jpg

via app Google TV.jpg

Geplaatst:

Soms kan je in de app ondertitels kiezen.

maar dit is volgens mij enkel bij (engelstalige) zenders die hun ondertitels apart krijgen toegeleverd.

Bij de VRT ga je ze niet apart kunnen activeren.

Er liep in het verleden nog een item hierover.

mvg

dreambox two ,  BigBisat met Smart Titanium, Alps, en 2 X Inverto Black Ultra

VU+ solo2 met defecte tuners

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...