kees321 Geplaatst: woensdag om 19:43 Geplaatst: woensdag om 19:43 Onlangs bekwam ik een HDMI schakelkast, 4 naar 2 Op zich een goed ding, doet wat ik wil, de meest gebruikte bron is nr 1, bij spanning er op is dat de beginstand, handig voor partner. De andere ingangen gebruik ik voor mijn geëxperimenteer. Maar, de afstandbediening reageert heel slecht, gelukkig kan het op het apparaat ook, er zit een externe IR ingang op, maar wat daar voor te gebruiken ? En er zit ook een USB aansluiting op, wat zou daar mee kunnen vraag ik mij af. De koptelefoon (3,5mm) geeft geen zinnig geluid, voor zo ver geprobeerd, de SPDIF aansluiting heb ik niet getest (heb ik ook niet nodig) Normaal zou ik gaan zoeken op het WWW met een merk en type maar er staat niets op. Open schroeven heb ik nog niet gedaan. Dus mijn vraag, wie herkent dit apparaat ? En weet er mogelijk iets meer over, bvd.
Mojo Geplaatst: 19 uren geleden Geplaatst: 19 uren geleden 1 minuut geleden, Tonskidutch zei: leuk voor de puzzelaars Minimaal een foto van de onderzijde (ivm typesticker oid) en bovenzijde erbij 1 You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
kees321 Geplaatst: 10 uren geleden Auteur Geplaatst: 10 uren geleden Op 2-4-2025 om 21:43, kees321 zei: Normaal zou ik gaan zoeken op het WWW met een merk en type maar er staat niets op. Mijn hoop was dus dat iemand dit apparaat herkend en er mogelijk iets meer over kan vertellen, of bv er wel een boekje bij heeft. Ik zal 'm eens openmaken, om te zien wat er in zit, en dan een IC typenummer opzoeken, wordt vervolgd. Op 2-4-2025 om 21:43, kees321 zei: de afstandbediening reageert heel slecht, [..], er zit een externe IR ingang op, maar wat daar voor te gebruiken ? Dat is een een 3,5mm jack zo te zien, is daar een universeel ding, opnemer voor ? En die heb ik nou net weer niet in de doos met diversen "voor je weet maar nooit" zitten ( alhoewel . . ?).
bellejt Geplaatst: 45 minuten geleden Geplaatst: 45 minuten geleden 1 seconde gegoogled op afbeeldingen en direct gevonden : ViewHD Prosumer HDMI 4x2 True Matrix for HD 1080P with SPDIF Digital Surround or HiFi Stereo Audio Output (Full Size) | VHD-PHM4X2 PS : link mag ik niet plaatsen want is commercieel Groetjes,salutations,greetings. 1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor Vu + Duo2 twin sat tuner 4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner Octagon SF8008 4K Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen