Gökhan Tasgin Geplaatst: zondag om 16:01 Geplaatst: zondag om 16:01 Hoi, Jammer dat je geen Sab of een Triax schotel hebt kon je mooi een lange multi lnb rail halen waar je best wel lnb's op kunt plaatsen . Deze multifunctionele lnb rail gebruik ik zelf ook!! Als je het goed doet kun je van 1W tot 19,2E gaan dan is 10E of 13E Centraal. Vooral op Europese satalieten is dit heel makkelijk te realiseren, zet je schotel op 30 graden en van 1W tot 19,2E kun je ontvangen, en je zal gewoon de zenders kunnen ontvangen die je ontvangt! Bij mij lukt het ook dan zal bij jou ook wel lukken!! İk zal je een snap sturen dit past wel bij jou config! Als je goed kijkt zie je dat de schotel is Uitgericht naar 16E . Als ik jou was zal ik contact opnemen met de webwinkels die deze product verkopen na vragen of het op jouw schotel kan passen! Maar in iedergeval ik zal toch een zo breed mogelijke multi lnb rail kopen om zoveel mogelijk lnb's te kunnen plaatsen en te kunnen ontvangen! Succès!! Groetjes Gökhan Tasgin. @ceesv wil je aub mijn bericht hierboven verwijderen? İk kan het niet meer bewerken!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen