SIMBAke Geplaatst: 13 uren geleden Geplaatst: 13 uren geleden ik zou graag een paar zenders streamen vanuit zenderlijst hans , maar dit werkt soms op enkele zenders , maar meestal niet hoe zou dat komen ? internet niet snel genoeg ? ik heb het op mijn ultimo 4K en op mijn oude ultimo VU+ ultimo en ultimo 4K Dreambox DM8000 ( stofverzamelaar ) Gigablue Quad HD ( stofverzamelaar )
Tonskidutch Geplaatst: 12 uren geleden Geplaatst: 12 uren geleden In sommige gevallen is er een SID probleem dus het aantal streams die per zender kan worden verder gereikt aan andere receivers. Vooral tijdens prime time hebben veel van de commerciële zenders maar 1 SID... Hetgeen betekent dat een stream, die er minstens twee nodig heeft niet gaat lukken. Kijk maar eens op vrije niet versleutelde zenders / FTA zoals NPO 1, 2, 3 daar lukt dat streamen meestal prima. Wat het met die zenderlijst van hans te maken heeft is me een raadsel. Dat is ook bij je eigen zenderlijst die je aanmaakt. Moi... Lolita Alizée
Moderator ceesv Geplaatst: 12 uren geleden Moderator Geplaatst: 12 uren geleden Het is onduidelijk wat er met de vraag wordt bedoeld. Bedoelt TS het streamen van satellietzenders uit zijn ontvanger naar een tablet of laptop? Of bedoelt hij het zichtbaar maken van internet stream zenders uit die zenderlijst op de Vu+? Zenderlijsten zijn moment opnames, niet alle zenderlijsten zijn even accuraat. En internet links van streams leven meestal erg kort. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Alex1970 Geplaatst: 11 uren geleden Geplaatst: 11 uren geleden (aangepast) TS doelt op de IPTV-stream die vanaf internet komen. Heel soms zou het aan je instellingen kunnen liggen (installeer sowieso de ServiceApp), maar streams zijn soms na een tijdje gewijzigd door de websites waar ze afgehaald worden en dan passen we die weer aan in de lijst. Echter, niet werkende streams moeten wel gemeld worden, het is ondoenlijk dat we alle streams elke maand controleren. Zelfs alleen de Nederlandse en Belgische is soms (in je vrije tijd) wekenlang werk. Dus geef maar door welke zenders het niet doen, en nog beter als je een website weet waar die het wel op doet (geen Youtube, geen illegale IPTV maar (meestal) de website van de zender zelf). Overigens, voor je stofverzamelaars zijn nog genoeg liefhebbers denk ik. 11 uren geleden aangepast door Alex1970 Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) OpenPLi 9 Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 9 VU+ Duo / Dreambox DM800 / TBS 5925 Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, Channel Master 120cm offset: 23.5°E-8°W SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.
Tonskidutch Geplaatst: 10 uren geleden Geplaatst: 10 uren geleden Er zijn wel vaker berichten, vragen op sat4all die onduidelijk zijn. dat klopt @ceesv ik koos een insteek. Hoewel er ook andere zijn. Dat ligt echt aan de vraagsteller zelf. Moi... Lolita Alizée
Alex1970 Geplaatst: 6 uren geleden Geplaatst: 6 uren geleden Het is ook vaker dat iemand wat vraagt, je geeft antwoord en vraagt om gedetailleerde informatie en die komt dan niet... Maar het is ook nog maar 6 uur geleden gevraagd, rustig afwachten. Alleen is de lijst van april al uitgebracht, dus het zal pas in mei gecorrigeerd zijn. Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) OpenPLi 9 Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 9 VU+ Duo / Dreambox DM800 / TBS 5925 Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, Channel Master 120cm offset: 23.5°E-8°W SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen