Tonskidutch Geplaatst: 7 april Geplaatst: 7 april O, nu staat OpenPli erop! Ook die hebben enkele standaard apps / plugins erin. Je maakt het gewoon fantastisch geheim wat er met betrekking tot die internet TV URL's uit de Hans lijst kan worden bekeken. En Alex schreef het al eerder hier verder naar boven. Johnny and Mary Robert Palmer
SIMBAke Geplaatst: 7 april Auteur Geplaatst: 7 april gebruik je die niet ? de zenderlijst van hans indien niet , zou ik zeggen gewoon doen gebruik die al vele jaren , voor mij de beste VU+ ultimo en ultimo 4K Dreambox DM8000 ( stofverzamelaar ) Gigablue Quad HD ( stofverzamelaar )
Tonskidutch Geplaatst: 7 april Geplaatst: 7 april Ik maak mijn eigen zenderlijsten al sinds meer dan 20 jaar. Maar dat was niet jouw vraag. Een stream toevoegen in dreamboxedit zenderlijst is geen geheim, probeer dat maar eens zelf. Heel veel wijzigingen vinden er plaats m.b.t. de api en de stream soorten. Johnny and Mary Robert Palmer
Ultimo-manneke Geplaatst: 8 april Geplaatst: 8 april (aangepast) Sorry, blijkt deze bijdrage was verkeerd geplaatst. Daarom dus weggehaald ... 8 april aangepast door Ultimo-manneke
Mojo Geplaatst: 8 april Geplaatst: 8 april (aangepast) 4 minuten geleden, Ultimo-manneke zei: Ik lees herboven ( ik ben de topicstarter) Volgens mij is SIMBAke de topicstarter 8 april aangepast door Mojo You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
SIMBAke Geplaatst: donderdag om 13:02 Auteur Geplaatst: donderdag om 13:02 op mijn ultimo heb ik Open Atv de 7.6 , de allerlaatste en de laatste zenderlijst van hans van 4 april dit maakt geen enkel verschil met de oude zenderlijst van 4 maart die op mijn ultimo 4K staat dus nieuwe url's die maar een paar dagen zouden werken ? ik denk het niet wat werkt er zoal : vtm bbc top gear mr bean ja , echt waar classic dr who ...... wat werkt er niet : vrt vrt canvas channel 5 5 star 5 select ....... nu ga je zeggen , ja maar engelse zenders werken niet buiten de UK , iets met regiocode enzo maar bbc top gear dan ? en nog andere bbc top gear 24/7 , dus oude afleveringen bekijken van top gear , voor wie het leuk vind raar detail : word elke 10 min onderbroken door een filmpje van de stig die met afstand bestuurd autotje rijd is dat over lokale reclame ofzo overgezet ? of daar waar nog reclame moet komen zulke onderbrekingen zijn ook bij dr who en mr bean te zien van dezelfde groep wss VU+ ultimo en ultimo 4K Dreambox DM8000 ( stofverzamelaar ) Gigablue Quad HD ( stofverzamelaar )
Oplossing bamma Geplaatst: donderdag om 15:19 Oplossing Geplaatst: donderdag om 15:19 (aangepast) Als ik de Hans zenderlijst op github bekijk zie ik dat er veel illegale streams tussenzitten zoals de VRT zenders (via iptvtree.*** , Line.team-tv.***, ...) die het bij jou niet goed doen. Dan zijn er zenders die legaal te zien zijn via apps en plugins zoals samsungtvplus, rakuten, pluto TV, ... die streams werken bij jou wel goed zoals BBC Top Gear, Mr.Bean, ... met programma onderbrekingen tussendoor (gratis stream) donderdag om 15:26 aangepast door bamma
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen