Windhoos Geplaatst: zaterdag om 17:14 Geplaatst: zaterdag om 17:14 Zijn er medehobbyisten die de F1 ook met een premium account in 4K UHD kijken? Hobbyist, and developer.
edbe Geplaatst: gisteren om 06:10 Geplaatst: gisteren om 06:10 niemand schijnbaar 2 x Gigablue UHD & Bigsat (28o-23o-19o-13o)
Moderator ceesv Geplaatst: gisteren om 06:17 Moderator Geplaatst: gisteren om 06:17 Misschien vanwege de beperkingen? Als je al een F1 TV-abonnement hebt op een Android-apparaat, kun je upgraden op je apparaat, maar je hebt dan geen toegang tot de Premium-functies op dat apparaat. Je moet je aanmelden op het web, een iOS- of een Roku-apparaat. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Tonskidutch Geplaatst: gisteren om 06:41 Geplaatst: gisteren om 06:41 Quote Roku isn’t available in your area yet, but pick one of the countries below to learn more about Roku streaming. Quote Roku is nog niet beschikbaar in jouw regio, maar kies een van de onderstaande landen om meer te weten te komen over Roku-streaming. van de roku website (dus niet in Nederland) Twin Peaks Theme Twin Peaks Soundtrack
Crazy Sat Geplaatst: gisteren om 07:21 Geplaatst: gisteren om 07:21 Kijken naar de Sky Sport F1 UHD's. 1 feedhunting , a crazy hobby ! Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band. DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.
Tonskidutch Geplaatst: 23 uren geleden Geplaatst: 23 uren geleden (aangepast) pff 54,99€/maand lekker dan 23 uren geleden aangepast door Tonskidutch typo Twin Peaks Theme Twin Peaks Soundtrack
Bigsat Geplaatst: 19 uren geleden Geplaatst: 19 uren geleden al eens gehoord van multistalker pro 1.2 of 1.3 ... hiermee is het ook mogelijk maar kan hier verder niet op ingaan
Tonskidutch Geplaatst: 19 uren geleden Geplaatst: 19 uren geleden ik ga alleen voor legaal kijken Twin Peaks Theme Twin Peaks Soundtrack
Crazy Sat Geplaatst: 14 uren geleden Geplaatst: 14 uren geleden Quote ik ga alleen voor legaal kijken Vele IPTV hobbyisten werken met de XStreamity plugin bij hun Enigma2 ontvanger.Is een gratis plugin zoals zovelen die prima werkt. Welke playlisten je hiermee laat draaien beslis je zelf.Als je alleen voor legale playlists wil gaan is dit jou beslissing maar hiermee zal je weinig te zien krijgen wat je in principe zou willen zien. Op diverse forums zijn die (gratis) te downloaden.Of die nu die volgens mij legaal zijn of niet trekt ik mij niets van aan, ik zie wat ik wil zien en dit is al wat telt. feedhunting , a crazy hobby ! Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band. DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.
Codx Geplaatst: 9 uren geleden Geplaatst: 9 uren geleden 8 uren geleden, Tonskidutch zei: ik ga alleen voor legaal kijken legaal kijken is achterblijven en teveel betalen. Op den duur gaat iedereen het licht zien. En het is niet dat mensen niet willen betalen voor een goed product. Het is dat we steeds vaker het idee krijgen te worden opgelicht. De industrie maakt misbruik en legt onnodige beperkingen op en dat maakt mensen boos. SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder IPTV: KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV KPN plus+ TV box / Android 4K IPTV box / Kodi & Plex / 100+ TB Storage
Moderator ceesv Geplaatst: 25 minuten geleden Moderator Geplaatst: 25 minuten geleden 9 uren geleden, Codx zei: Op den duur gaat iedereen het licht zien. Dan is het snel uit met de pret. Wanneer er geen legale abonnees meer zijn die de kosten betalen stopt de zender en hebben de illegale kijkers geen beeld meer. Voor de duidelijkheid, illegaal kijken is voor de wet een misdrijf. Vergelijk het met fietsen, omdat je die te duur vindt, is dat geen vrijbrief om jouw fiets uit de schuur te stelen. 9 uren geleden, Codx zei: De industrie maakt misbruik en legt onnodige beperkingen op en dat maakt mensen boos. Die beperkingen worden ingegeven om illegaal kijken tegen te gaan. Het geld wat je betaalt voor een illegaal abonnement wordt weer gebruikt om ander illegale activiteiten te financieren. Je betaalt mee aan het verslaafd maken van je eigen kinderen. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen