Windhoos Geplaatst: zaterdag om 17:14 Geplaatst: zaterdag om 17:14 Zijn er medehobbyisten die de F1 ook met een premium account in 4K UHD kijken? Hobbyist, and developer.
edbe Geplaatst: gisteren om 06:10 Geplaatst: gisteren om 06:10 niemand schijnbaar 2 x Gigablue UHD & Bigsat (28o-23o-19o-13o)
Moderator ceesv Geplaatst: gisteren om 06:17 Moderator Geplaatst: gisteren om 06:17 Misschien vanwege de beperkingen? Als je al een F1 TV-abonnement hebt op een Android-apparaat, kun je upgraden op je apparaat, maar je hebt dan geen toegang tot de Premium-functies op dat apparaat. Je moet je aanmelden op het web, een iOS- of een Roku-apparaat. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Tonskidutch Geplaatst: gisteren om 06:41 Geplaatst: gisteren om 06:41 Quote Roku isn’t available in your area yet, but pick one of the countries below to learn more about Roku streaming. Quote Roku is nog niet beschikbaar in jouw regio, maar kies een van de onderstaande landen om meer te weten te komen over Roku-streaming. van de roku website (dus niet in Nederland) Blitzkrieg Bop Ramones
Crazy Sat Geplaatst: gisteren om 07:21 Geplaatst: gisteren om 07:21 Kijken naar de Sky Sport F1 UHD's. 1 feedhunting , a crazy hobby ! Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band. DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.
Tonskidutch Geplaatst: gisteren om 07:28 Geplaatst: gisteren om 07:28 (aangepast) pff 54,99€/maand lekker dan gisteren om 07:34 aangepast door Tonskidutch typo Blitzkrieg Bop Ramones
Bigsat Geplaatst: gisteren om 11:35 Geplaatst: gisteren om 11:35 al eens gehoord van multistalker pro 1.2 of 1.3 ... hiermee is het ook mogelijk maar kan hier verder niet op ingaan
Tonskidutch Geplaatst: gisteren om 12:04 Geplaatst: gisteren om 12:04 ik ga alleen voor legaal kijken Blitzkrieg Bop Ramones
Crazy Sat Geplaatst: 21 uren geleden Geplaatst: 21 uren geleden Quote ik ga alleen voor legaal kijken Vele IPTV hobbyisten werken met de XStreamity plugin bij hun Enigma2 ontvanger.Is een gratis plugin zoals zovelen die prima werkt. Welke playlisten je hiermee laat draaien beslis je zelf.Als je alleen voor legale playlists wil gaan is dit jou beslissing maar hiermee zal je weinig te zien krijgen wat je in principe zou willen zien. Op diverse forums zijn die (gratis) te downloaden.Of die nu die volgens mij legaal zijn of niet trekt ik mij niets van aan, ik zie wat ik wil zien en dit is al wat telt. feedhunting , a crazy hobby ! Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band. DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.
Codx Geplaatst: 16 uren geleden Geplaatst: 16 uren geleden 8 uren geleden, Tonskidutch zei: ik ga alleen voor legaal kijken legaal kijken is achterblijven en teveel betalen. Op den duur gaat iedereen het licht zien. En het is niet dat mensen niet willen betalen voor een goed product. Het is dat we steeds vaker het idee krijgen te worden opgelicht. De industrie maakt misbruik en legt onnodige beperkingen op en dat maakt mensen boos. SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder IPTV: KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV KPN plus+ TV box / Android 4K IPTV box / Kodi & Plex / 100+ TB Storage
Moderator ceesv Geplaatst: 6 uren geleden Moderator Geplaatst: 6 uren geleden 9 uren geleden, Codx zei: Op den duur gaat iedereen het licht zien. Dan is het snel uit met de pret. Wanneer er geen legale abonnees meer zijn die de kosten betalen stopt de zender en hebben de illegale kijkers geen beeld meer. Voor de duidelijkheid, illegaal kijken is voor de wet een misdrijf. Vergelijk het met fietsen, omdat je die te duur vindt, is dat geen vrijbrief om jouw fiets uit de schuur te stelen. 9 uren geleden, Codx zei: De industrie maakt misbruik en legt onnodige beperkingen op en dat maakt mensen boos. Die beperkingen worden ingegeven om illegaal kijken tegen te gaan. Het geld wat je betaalt voor een illegaal abonnement wordt weer gebruikt om ander illegale activiteiten te financieren. Je betaalt mee aan het verslaafd maken van je eigen kinderen. 2 Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Bigsat Geplaatst: 5 uren geleden Geplaatst: 5 uren geleden Er zijn ook nog veel mensen die arm zijn en weinig geld hebben of ziek zijn die kunnen een duur abo niet betalen, daarom is het goed dat er ilegaal gekeken kan worden. De rijke mensen en dat zijn er best veel die kopen altijd een abo dus laat het maar zo doorgaan.
Codx Geplaatst: 5 uren geleden Geplaatst: 5 uren geleden 50 minuten geleden, ceesv zei: Dan is het snel uit met de pret. Wanneer er geen legale abonnees meer zijn die de kosten betalen stopt de zender en hebben de illegale kijkers geen beeld meer. Voor de duidelijkheid, illegaal kijken is voor de wet een misdrijf. Vergelijk het met fietsen, omdat je die te duur vindt, is dat geen vrijbrief om jouw fiets uit de schuur te stelen. Die beperkingen worden ingegeven om illegaal kijken tegen te gaan. Het geld wat je betaalt voor een illegaal abonnement wordt weer gebruikt om ander illegale activiteiten te financieren. Je betaalt mee aan het verslaafd maken van je eigen kinderen. Nee Cees, de realiteit is anders.! Als het huidige systeem crasht komt er altijd wel iets of iemand die het gat opvult. Immers men wil nog steeds geld verdienen en soms is het nodig dat het ene weggaat om iets beters er voor terug te krijgen. Of dat een legale of illegale oplossing is zal de eindgebruiker aan de reet roesten. Het is natuurlijk wel prettig dat de aanbiedende partij te vertrouwen is maar dat is bij legitieme bedrijven ook niet bepaald een zekerheid. Vaak wordt de koers van een bedrijf volledig bepaald door 1 persoon die op dat moment de leiding heeft. Dat hebben we bij KPN gezien en bij Ziggo en dat zijn toch niet de minste. Verder praat jij na wat de overheid graag wil en de media door koe-koekt. Dat is juist hoe dat werkt bij big corp, jij betaald voor een product van bedrijf X en dat geld beland bij 1 of andere rijke en invloedrijke investeerder die het weer gebruikt voor zijn andere bedrijven en ngo's om die te laten lobbyen en beleid op te dringen. Kortom de overheid liegt tegen ons, joh wat een verassing he? SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder IPTV: KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV KPN plus+ TV box / Android 4K IPTV box / Kodi & Plex / 100+ TB Storage
Tonskidutch Geplaatst: 5 uren geleden Geplaatst: 5 uren geleden @Bigsat + @Codx Jullie draaien het echt om. Dat kun je doen, maar daar ga ik niet over. Echter de grootmeester Bernard Charles (Bernie) Ecclestone heeft dat allemaal zo geïnitieerd en met de reclame sponsoring veroorzaakt. Een systeem dat grotendeels corrupt is en ook gesubsidieerd door de Gemeenten waar de events plaatshebben maar die zogenaamde CEO's en NGO's uitgericht op winst optimalisatie willen er ook rijk van worden. Idem Dito de voetbal en zelfs de hele organisatie van de Olympische spelen. Heb je geen geld voor een cinema kaartje kun je niet binnen en niks aan films kijken, dat was mijn jeugd. Toen ik eenmaal satelliet TV kon kijken vanaf 2002 moest ik heel veel betalen per jaar voor reclamevrije avondvullende films en sport rapportages. En dat willen jullie nu voor weinig en eigenlijk willen ze het voor niks. Bekijk het maar. Hoe jullie dat doen is jullie eigen verantwoordelijkheid die je blijkbaar niet neemt. Blitzkrieg Bop Ramones
Codx Geplaatst: 4 uren geleden Geplaatst: 4 uren geleden Ik draai helemaal niks om, jou verhaal toont juist aan dat ik gelijk heb. En de overheid is de minst betrouwbare partij op dit moment. Als die ooit compleet veranderd en het eerlijker en beter aanpakt zullen bedrijven zich ook beter moeten gaan gedragen. Ik kom ook uit een bijstandsgezin in de jaren 80/90. Maar ik heb niet het idee dat ik daardoor veel heb gemist. Ik ben begonnen met muziek op cassette bandjes opnemen van de radio maar dat was allemaal gedoe. Ik had ooit 1 CD gewonnen in die tijd maar geen CD speler. Iets later kreeg ik van iemand een computer om mee te spelen, had die gekocht maar er zelf geen kijk op. Toen ik door kreeg dat je daarmee muziek kon afspelen, opnemen/rippen/comprimeren en dus ruilen. Ik ben heel vroeg in de midi/mp2/mp3 scene beland en we hebben zelfs als klas/schoolgenoten nog geld bij elkaar gelegd voor de eerste CD brander. 2-jaar later hadden we er allemaal eentje. En iets later kwam het uitwisselen via irc/p2p/usenet. Ik heb in het mijn leven misschien nog 2 CD's gekocht maar meer ook niet. Nu heb ik een muziek collectie van Terabytes, letterlijk mijn eigen Spotify. Ik ben nog videoclip ripper geweest rond de eeuw wisseling ik had een DVB-S kaart en nam aan de lopende band clipjes op, comprimeerde ze en gooide ze op internet. Toen was er nog geen Youtube. Later kocht ik een 2e hands xbox en heb ik laten ombouwen niet zo zeer voor de spellen want ik speelde alleen Halo maar meer zodat ik XBMC (xbox media center) kon uitproberen. Dat was een shot in de roos. Als nu kijkt hoe het zich allemaal heeft ontwikkeld, Tante Truus kan via een website een aanvraag kan doen voor films en content wordt meteen totaal geautomatiseerd gedownload en is binnen luttele minuten beschikbaar om te streamen, de plex/emby/jellyfin en kodi scene is huge.! Het is prima dat je wilt betalen als je achter een product staat of de visie en ideologie van een bedrijf. Maar veel mensen beginnen door te krijgen hoe het in elkaar steekt en dat je belazerd wordt waar je bij staat. Kortom je moet je eigen wereld maken Tonski. SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder IPTV: KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV KPN plus+ TV box / Android 4K IPTV box / Kodi & Plex / 100+ TB Storage
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen