Tonskidutch Geplaatst: maandag om 10:13 Geplaatst: maandag om 10:13 April 2014 noem ik, enkel als het einde van kopiëren en downloaden van content. De wereld ging verder en wij leefden (hopelijk) voort. En met permissie, ik wil ook goedkoper kunnen leven en media kunnen gebruiken. Roma Vicente Amigo
hugogertie Geplaatst: maandag om 13:30 Geplaatst: maandag om 13:30 Ik ben het hier eens met meerdere mensen, het is de commercie die het zooitje letterlijk verkloot en zorgt dat illegaal voorop gaat lopen en zeker de F1. Eerst te zien gratis en voor niks bij Eurosport, toen RTL 4 daarna SBS tot dusver "gratis" bij je tv abbotje. Toen kwam Ziggo en kreeg je het gratis bij Ziggo kabel als je abonnee was, andere moesten betalen maar kregen daarvoor meerdere voetbal competities erbij. Toen kwam een of andere investeerder die dacht ik koop alles wat veel mensen willen kijken ga ik opkopen en vraag een idioot hoge prijs/maand, ga lekker srtreamen met een appje en de boel loopt bij degene die een abbo hierop hebben totaal vast en er is niets te zien alles blijft slecht. Op Alie Illiegalie is echter alles te zien zonder dat de boel vast loopt, zelf meegemaakt in Griekenland, de F1 app kan geen server vinden met een legaal abbo terwijl een vent verder met een alie illigalie abbotje wat een fractie van dat van mij kost gewoon beeld heeft....... Ra Ra waarom werkt dit wel.......juist............... geen opgelegde sancties door meneer overheid en de streamingsdienst. VU Duo 4K se pli 8.1 dvb-c + s / ET 8000 pli 8.1 dvb-c + s / Vu+ Uno 4k se pli 8.1
zeeteefje Geplaatst: maandag om 13:41 Geplaatst: maandag om 13:41 Een F1 abbo afgesloten in de EU werkt ook in Griekenland. Een abbo van daarbuiten in principe niet vanwege de uitzendrechten van de F1 organisatie. Daar heeft noch de (Griekse-) overheid, noch de provider ook maar iets mee te maken. Een Ali illegaaltje abbo werkt prima, tot de wet werkelijk wordt gehandhaafd en de gebruiker een voorstel krijgt voor €1000,- boete of een rechtszaak. Dan neemt het aantal illegale abonnementen ineens drastisch af. Zeg niet dat het niet kan, want er zijn (EU-) landen die al gestart zijn.
hugogertie Geplaatst: gisteren om 10:41 Geplaatst: gisteren om 10:41 De overheid heeft alles te maken met ali iligalie diensten, ik kan nog steeds geen abbo afsluiten op een buiten Nederland uitzendende partij zoals bijvoorbeeld Sky. Op 7-4-2025 om 13:41, zeeteefje zei: Een Ali illegaaltje abbo werkt prima, tot de wet werkelijk wordt gehandhaafd en de gebruiker een voorstel krijgt voor €1000,- boete of een rechtszaak. Dan neemt het aantal illegale abonnementen ineens drastisch af. Zeg niet dat het niet kan, want er zijn (EU-) landen die al gestart zijn. Vergroten Ik heb nog niet vernomen dat klanten van een niet toegestane streaming dienst zijn gepakt en beboet, wel het stil leggen van deze illegale servers en de verantwoordelijken hiervoor beboeten. Wanneer je op internet zoekt naar zulke diensten lijkt het wel of ze gewoon legaal zijn, dat stoort me nog het meest. VU Duo 4K se pli 8.1 dvb-c + s / ET 8000 pli 8.1 dvb-c + s / Vu+ Uno 4k se pli 8.1
Tonskidutch Geplaatst: gisteren om 10:58 Geplaatst: gisteren om 10:58 Je bent toch van 2002 al op dit forum. Dat er als studie project thuis eens iets werd bekeken zal je niet ontgaan zijn met eigengemaakte sleutels op kaartjes. Echter was dat een ONE-WAY systeem. Denk er goed over na dat streaming via internet een TWO-WAY systeem is. Roma Vicente Amigo
Codx Geplaatst: 17 uren geleden Geplaatst: 17 uren geleden Op 7-4-2025 om 10:13, Tonskidutch zei: April 2014 noem ik, enkel als het einde van kopiëren en downloaden van content. De wereld ging verder en wij leefden (hopelijk) voort. En met permissie, ik wil ook goedkoper kunnen leven en media kunnen gebruiken. Vergroten Ik wil je niet uit je droom helpen hoor, maar letterlijk niemand is gestopt met downloaden. Op 7-4-2025 om 13:41, zeeteefje zei: Een Ali illegaaltje abbo werkt prima, tot de wet werkelijk wordt gehandhaafd en de gebruiker een voorstel krijgt voor €1000,- boete of een rechtszaak. Dan neemt het aantal illegale abonnementen ineens drastisch af. Zeg niet dat het niet kan, want er zijn (EU-) landen die al gestart zijn. Vergroten Ooit gehoord van een VPN ? SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder IPTV: KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV KPN plus+ TV box / Android 4K IPTV box / Kodi & Plex / 100+ TB Storage
jptd Geplaatst: 16 uren geleden Geplaatst: 16 uren geleden Een gemiddeld m3u test account leverd een beter plaatje op als de officiele Viaplay app. ( jawel ik betaal ook netjes ) Die app is helemaal ruk. Zeker gezien wat je ervoor betaaldt. Wil je goed F1 kijken zet hem dan op Sky Sports. .
Windhoos Geplaatst: 16 uren geleden Auteur Geplaatst: 16 uren geleden Ik heb het niet over illegale iptv, die wegen kennen we wel. ik ben een plugin aan het maken die 4k uhd op een enigma2 mogelijk maakt. Legaal! Dan zitten we niet meer vast aan een Appel apparaat of Roku Hobbyist, and developer.
Windhoos Geplaatst: 16 uren geleden Auteur Geplaatst: 16 uren geleden (aangepast) Op 6-4-2025 om 07:21, Crazy Sat zei: Kijken naar de Sky Sport F1 UHD's. Vergroten HLG of HDR maakt het op sommige tv's niet beter:D, een hoop grijswaarden. Op 7-4-2025 om 13:41, zeeteefje zei: Een F1 abbo afgesloten in de EU werkt ook in Griekenland. Een abbo van daarbuiten in principe niet vanwege de uitzendrechten van de F1 organisatie. Daar heeft noch de (Griekse-) overheid, noch de provider ook maar iets mee te maken. Een Ali illegaaltje abbo werkt prima, tot de wet werkelijk wordt gehandhaafd en de gebruiker een voorstel krijgt voor €1000,- boete of een rechtszaak. Dan neemt het aantal illegale abonnementen ineens drastisch af. Zeg niet dat het niet kan, want er zijn (EU-) landen die al gestart zijn. Vergroten Ik heb mijn F1TV abbo aangeschaft in India voor 45 euro per jaar, gaat gunstig met de roepies (Premium) 16 uren geleden aangepast door Windhoos Hobbyist, and developer.
jptd Geplaatst: 16 uren geleden Geplaatst: 16 uren geleden Op 6-4-2025 om 06:10, edbe zei: niemand schijnbaar Vergroten T’is net als met vibrators Worden er een miljoen per jaar verkocht maar niemand heeft er eentje 2
zeeteefje Geplaatst: 3 uren geleden Geplaatst: 3 uren geleden 16 uren geleden, Windhoos zei: Ik heb mijn F1TV abbo aangeschaft in India voor 45 euro per jaar, gaat gunstig met de roepies (Premium) Vergroten Knap, want het lukt mij niet eens om een F1TV abonnement aan te schaffen in Nederland omdat ik in Frankrijk woon. Gebruik ik een Nederlandse credit card, dan is het adres niet in Nederland, betaling mislukt. Gebruik ik een Franse credit card, dan is de uitgever van de CC niet Nederlands, betaling mislukt. Betaling met Google Pay mislukt, want Franse appstore en Frans adres. Daarnaast detecteert F1TV het gebruik van een VPN en stuurt me alsnog door naar de Franse pagina met de melding dan ik "in een geografisch gebied woon met restricties voor het gebruik van F1 TV pro"
zeeteefje Geplaatst: 3 uren geleden Geplaatst: 3 uren geleden 17 uren geleden, Codx zei: Ooit gehoord van een VPN ? Vergroten @Codx: er is een betaling, dus die wordt eerst gevolgd. Makkelijker dan een IP adres die meestal ook nog wel gevonden kan worden.
hugogertie Geplaatst: 2 uren geleden Geplaatst: 2 uren geleden 16 uren geleden, jptd zei: T’is net als met vibrators Worden er een miljoen per jaar verkocht maar niemand heeft er eentje Vergroten Ik durf hier wel te melden dat ik er ooit 40 heb gekocht............ de goedkoopste die er waren..........ik zeg alleen niet of er een bij was voor...............moest destijds via een shop in de provincie zeeland met bestelbonnen, webshop bestond er toen nog niet. De motortjes gedemonteerd en in Motorola portofoons gemonteerd werkend op een 5 toon oproep, voor de kenner de beste ooit gebouwd de Motorola GP300. VU Duo 4K se pli 8.1 dvb-c + s / ET 8000 pli 8.1 dvb-c + s / Vu+ Uno 4k se pli 8.1
hugogertie Geplaatst: 2 uren geleden Geplaatst: 2 uren geleden Op 8-4-2025 om 10:58, Tonskidutch zei: Je bent toch van 2002 al op dit forum. Dat er als studie project thuis eens iets werd bekeken zal je niet ontgaan zijn met eigengemaakte sleutels op kaartjes. Echter was dat een ONE-WAY systeem. Denk er goed over na dat streaming via internet een TWO-WAY systeem is. Vergroten We weten allemaal hier hoe we het werkend kunnen krijgen maar het gaat erom dat we 1 Europa zijn (al zijn de Britten nu pleite) en ik geen abonnement kan nemen op een tv provider in Polen, Italië, Frankrijk, Duitsland Etc. Het zou betekenen dat ik dan een grotere legale keuze heb en niet meer afhankelijk ben van dat providertje in Nederland die de prijzen bepaald omdat hun de rechten hebben, we zijn toch een vrij doorvoerland in Europa waarom niet voor de TV rechten? Die keus is er nu niet en Arie Illiegalie weet wel in hun aanbiedingen te voorzien van alle providers met prijzen waarvoor ik hier in Nederland nog niet een abonnement heb. VU Duo 4K se pli 8.1 dvb-c + s / ET 8000 pli 8.1 dvb-c + s / Vu+ Uno 4k se pli 8.1
Codx Geplaatst: 2 uren geleden Geplaatst: 2 uren geleden 3 uren geleden, zeeteefje zei: @Codx: er is een betaling, dus die wordt eerst gevolgd. Makkelijker dan een IP adres die meestal ook nog wel gevonden kan worden. Vergroten Ach hou op, dat is veel te veel werk voor die prutsers. Trouwens hoeveel mensen betalen niet gewoon cash ergens, die lui kopen zo'n account weer ergens anders, soms zitten er 5 partijen tussen voordat het geld bij de daadwerkelijke server belandt. SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder IPTV: KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV KPN plus+ TV box / Android 4K IPTV box / Kodi & Plex / 100+ TB Storage
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen