Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik wil mijn oude cd kaart heractiveren.

met hoeveel receivers kan ik intern sharen

ik wil alleen rtl4 rtl 5 rtl 7 rtl 8 en rtlz intern sharen. Deze zitten op zelfde transponder. Of is limiet 3?

• Moderator
Geplaatst:

CD heeft dat beperkt.

Wanneer je teveel zenders tegelijk bekijkt gaat je kaart in de strafmode.

Je kan maximaal 2 tot soms 4 zenders tegelijk bekijken, afhankelijk van naar welke zender je kijkt.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:

Voor de RTL zenders geldt nog een SID limiet van 4 per 10 seconden. (Persoonlijk zou ik de zenders niet eens kijken, laat staan sparen, maar dat is uiteraard persoonlijk).

Afscheid….. Nog een paar maandjes te gaan…

Geplaatst:

Als ik 4 x rtl zenders tegelijk kijk en niet zap krijg ik geen problemen . Ik vraag me nog af waarom iemand satelliet heeft met deze prijzen. Kan toch niet lang meer goed gaan. 

Geplaatst:
5 uren geleden, stre5tt zei:

ik wil alleen rtl4 rtl 5 rtl 7 rtl 8 en rtlz intern sharen. Deze zitten op zelfde transponder. Of is limiet 3?

Wat bedoel je hier exact mee ?   Waarom alleen die zenders?  

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV KPN plus+ TV box  / Android 4K IPTV box / Kodi & Plex / 100+ TB Storage

Geplaatst:
2 uren geleden, Frans B zei:

Als je een oscam_mcs ergens kan vinden heb je geen limit probleem.

Wat kan oscam_mcs dan?  mcs suggereerst multics support. 

Maar volgens mij heeft hij helemaal geen probleem, hoe groot is de kans dat die meer dan 4 RTL zenders tegelijk moet streamen. 

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV KPN plus+ TV box  / Android 4K IPTV box / Kodi & Plex / 100+ TB Storage

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen