Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Kan ik deze nieuwe settings niet gewoon in de ontvanger zetten of moet ik eerst met flashconvertor de tcs.txt en tpt.txt maken en dan in mijn ontvanger zetten.

tenminste zo begrijp ik het uit het verhaal van m_z dat bij deze settings staat.

ik dacht dat je gewoon de flas512k.bin en de eeprom in je ontvanger zet en klaar is kees.

of snap ik niks van de beschrijving op de site van m_z

Geplaatst:

Volgens M_Z zou er alleen een tcs en tpt file in de zip file zitten. Maar ik zie (gelukkig) dat er een flash512k.bin en een eeprom.bin inzitten.

Die kun je inderdaad direct in je philips zetten zonder dat je nog iets moet converteren.

Geplaatst:

Als je hebt over V1.0 en lager, kan het zonder meer. Maar volgens mij is het bij de servi fw wat anders. Mijn ervaring is op het moment dat ik de eeprom van de settings gebruik en de settings flash gebruik ik een groene scherm krijg en de ontvanger op tilt slaat. (zie topic beginners vragen-canal+ bue, vert)

Geplaatst:

Als je zomaar een flash512k.bin gebruikt van een andere firmwareversie klopt je verhaal van de groene beelden en standby vallen bij servi8 firmwares.

Maar deze Flash512k.bin kun je met een gerust hart gebruiken op alle DSX6072Servi8 firmwares. Die is namelijk compleet inclusief de data (ik geloof dat dit BEEF patch heet) die nodig is om de firmware goed te laten werken.

M_Z

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen