Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

• Moderator
Geplaatst:
11 minuten geleden, Tonskidutch zei:

En daarom schrijf ik een noodzakelijk kwaad. Die Windmolens hebben we gewoon nodig om de economie aan de praat te houden.

Er is een boek over die windmolens geschreven, "De klimaat optimist"

Daar wordt met cijfers onderbouwd dat die windmolens in alle opzichten gedrochten zijn.

Economisch, ecologisch, netwerk technisch, energietechnisch, oppervlakte technisch en duurzaamheid zijn allen negatief.

Ik kan je het boek aanbevelen!

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:

Ik vind ze ook niet mooi, had ik dat niet vermeld? Bij deze dan.

Maar er zijn ook echt "Economie Optimisten" in ons liberaal vrije marktsysteem. Hun plaatje is anders en stoelt niet op schoonheid.

Cupid, I'am Ready

Karen Souza

Geplaatst:
Op 12-4-2025 om 12:48, Tonskidutch zei:

Nee dit is mooi.

Nou die zijn echt noodzakelijk en echt lelijk vind ik ze niet.

Op 12-4-2025 om 12:48, Tonskidutch zei:

hoe rooder de lucht des te meer fossiele vervuiling.

In de meeste gevallen gewoon stof of waterdamp. https://nos.nl/artikel/2144564-de-lucht-gloeide-vanavond-maar-waar-kwam-dat-avondrood-vandaan

• Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

Geplaatst:
Op 14-4-2025 om 17:09, Tonskidutch zei:

onderaardse leidingen welke een drievoud duurder blijken te zijn gaat het dus zeker niet worden vanaf jouw kerncentrale.

Dat ontwikkeld dan toch ook warmte in de grond?

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Geplaatst:

Ik heb een hele hoop over het tracé van Eemshaven naar Bayern gelezen waar men bezig is met deels een ondergrondse leiding.

Of die warm wordt weet ik niet, heb er nog nooit aangevoeld 😁

Cupid, I'am Ready

Karen Souza

Geplaatst: (aangepast)
12 uren geleden, Psychosammie zei:

de Copernicus satelliet en nog eentje waarvan ik de naam kwijt ben die de aarde observeert toont duidelijk de luchtvervuiling.

Screenshot_13.thumb.png.ff674ee8fec6d53c317e7deefbe52ebf.png

p.s.

die zullen ook nog wel bezuinigd worden door Trump en Musk

aangepast door Tonskidutch
toont

Cupid, I'am Ready

Karen Souza

Geplaatst:
13 uren geleden, Mojo zei:

Dat ontwikkeld dan toch ook warmte in de grond?

Voor mijn achtertuin ligt er 1, niets van  warmte gemerkt.

Op een Fatbike zit je lekker als je last van aambeien en/of vaginale schimmel hebt ;)

VU+ Duo 4K SE BT met openpli 8.2

• Moderator
Geplaatst:

Je zou in staat moeten zijn het magneetveld van die kabels te detecteren.

Uit de literatuur: https://www.hoogspanningsnet.com/old/over-hoogspanningsmasten/luchtlijnen-grondkabels/kan-alles-niet-ondergronds/

Een hoogspanningskabel die een beetje mee wil tellen (denk aan een paar honderd MVA vermogen) kan ondergronds zijn warmte slecht kwijt, zeker wanneer de kabel op de top van zijn ontwerpvermogen draait. Voor grondkabels met een solide kunststof isolatie (tegenwoordig het meest gebruikte ontwerp) is het bij maximale belasting toegestaan om aan de buitenzijde 90ºC te worden.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:

Toch is het hier goed gelukt.

"Aangezien het ondergronds brengen van een 380.000 Volt (380kV) verbinding met een hoog transportvermogen over een dergelijke lange afstand wereldwijd nog niet eerder is vertoond, wordt Nederland hiermee koploper op het gebied van innovatieve aanleg van hoogspanning. Met deze aanleg is voor een optimale balans tussen innovatie en leveringszekerheid gekozen."

Niet zeggen Kan Niet maar Doen!

Op een Fatbike zit je lekker als je last van aambeien en/of vaginale schimmel hebt ;)

VU+ Duo 4K SE BT met openpli 8.2

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen