Frans B Geplaatst: donderdag om 14:55 Geplaatst: donderdag om 14:55 Eindelijk verdwijnt iDeal. Ik had er een grote hekel aan. Namelijk, ik woon in het buitenland en heb geen nl bankrekening. Daardoor kan ik namelijk vaak geen aankopen doen, omdat betalen alleen maar met iDeal kan. Nu gaat het europees worden. Eindelijk. Jaren geleden was het zelfs bij de NS zo. Wilde ik een kaartje online kopen, ging dus niet. Daarna is dat wel opgelost. System Administrator (niet van deze site)
edbe Geplaatst: donderdag om 16:16 Geplaatst: donderdag om 16:16 ik vindt het wel heel handig en anders gewoon met credit card 2 x Gigablue UHD & Bigsat (28o-23o-19o-13o)
Drs. IJzerbout Geplaatst: donderdag om 17:36 Geplaatst: donderdag om 17:36 Met Revolut was dit gewoon mogelijk. Althans bij mij. "On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."
Moderator ceesv Geplaatst: donderdag om 17:46 Moderator Geplaatst: donderdag om 17:46 iDeal verdwijnt. In de loop van volgend jaar wordt het vervangen door het Europese betalingssysteem Wero. Momenteel werkt Wero al in Duitsland, Frankrijk en België. In de loop van 2026 wordt het in Nederland in fases geïntroduceerd ter vervanging van iDeal en later ook in Luxemburg. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
minplus Geplaatst: donderdag om 17:49 Geplaatst: donderdag om 17:49 Ik heb iDEAL altijd plezierig gevonden, dit itt Paypal en een creditkaart. 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's
Codx Geplaatst: donderdag om 19:38 Geplaatst: donderdag om 19:38 De hele opzet is eerst dit europees maken, functionaliteit uitbreiden, koppelen aan andere online betalingssystemen en dan ineens winkeliers onder druk zetten om geen cash meer aan te nemen. Dan gaan ineens de prijzen giga omhoog, kun je nergens meer cash droppen en kan de burger ook nergens meer terecht en hebben ze totalitaire controle en inzicht over jou uitgave patroon. En als ze dat eenmaal hebben bereikt, dan beginnen de beperkingen en profilering pas echt. Alles wat Europa wil is jou tot hun slaaf maken. 1 1 SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder IPTV: KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV KPN plus+ TV box / Android 4K IPTV box / Kodi & Plex / 100+ TB Storage
Con Geplaatst: donderdag om 20:59 Geplaatst: donderdag om 20:59 4 uren geleden, edbe zei: ik vindt het wel heel handig en anders gewoon met credit card Transactiekosten creditcard zijn 1,7%. Ideal = gratis. 1 Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen.. Sinds november 2024 gelukkig weer glasvezel via KPN. Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4) PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11 met 24H2. Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.
Mojo Geplaatst: donderdag om 21:24 Geplaatst: donderdag om 21:24 1 uur geleden, Codx zei: De hele opzet is eerst dit europees maken, functionaliteit uitbreiden, koppelen aan andere online betalingssystemen en dan ineens winkeliers onder druk zetten om geen cash meer aan te nemen. Dan gaan ineens de prijzen giga omhoog, kun je nergens meer cash droppen en kan de burger ook nergens meer terecht en hebben ze totalitaire controle en inzicht over jou uitgave patroon. En als ze dat eenmaal hebben bereikt, dan beginnen de beperkingen en profilering pas echt. Alles wat Europa wil is jou tot hun slaaf maken. Hmmmm. Je zou daar zomaar een stukje waarheid kunnen schrijven. Totale controle! You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
Tonskidutch Geplaatst: vrijdag om 08:04 Geplaatst: vrijdag om 08:04 ik vond dat ideaal als betalingsmiddel, maar we wisten al langer dat ideal ging stoppen. Minstens twee jaar geleden was dat al bekend @Frans B Eens kijken wat WeRo presteert. Johnny and Mary Robert Palmer
zeeteefje Geplaatst: vrijdag om 08:57 Geplaatst: vrijdag om 08:57 Vooralsnog werkt Wero in Frankrijk alleen als een soort 'tikkie'. Je kunt als particulier een andere particulier betalen zonder het rekeningnummer. Het biedt bij lange na nog niet de functionaliteiten die we in Nederland gewend zijn. 1
Tonskidutch Geplaatst: vrijdag om 11:27 Geplaatst: vrijdag om 11:27 Oké ook goed om te weten. Johnny and Mary Robert Palmer
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen