Drs. IJzerbout Geplaatst: zaterdag om 06:14 Geplaatst: zaterdag om 06:14 (aangepast) Ja mensen, mijn grote idool, André Vieux wordt 75 jaar en ter aanleiding van deze mijlpaal heeft ie een film laten maken die je vandaag en morgen ken gaan zien in de bioscoop. Gaat er heen en je kunt door de bioscoop dansen, dollen en achter elkaar aan hollen onder het genot van bitterballen en Jonge Jenever. Wat een belevenis. Ik ga er uiteraard heen met de hele familie inklusief mijn schoonmoeder want dit laat ik me niet ontgaan. 🤣 zaterdag om 06:19 aangepast door Drs. IJzerbout "On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."
Tonskidutch Geplaatst: zaterdag om 08:40 Geplaatst: zaterdag om 08:40 Verdomme, heb ik weer pech de enige Cinema ligt in België. Maar op loopafstand! Chan Chan Buena Vista Social Club
Drs. IJzerbout Geplaatst: zaterdag om 09:41 Auteur Geplaatst: zaterdag om 09:41 Tja, TonSkyTVDutch… ik zou wel eens willen weten wat voor een haarshampoo hij gebruikt. Want zelfs met 75 jaar heeft zijn enorme haardos nog geen enkele grijze haar. 😂😂😂😂🤭 En dat terwijl ik met 70 jaar al weet ik niet hoe lang grijs ben. En niet te vergeten….. we zijn beide uit Maastricht !!! Dus daar legt het niet aan. "On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."
Tonskidutch Geplaatst: zaterdag om 09:51 Geplaatst: zaterdag om 09:51 Volgens insiders gebruikt hij het Brand dubbelbock Bier om de hoofdharen te wassen. Ikzelf gebruik datzelfde om te drinken 😂 1 Chan Chan Buena Vista Social Club
Drs. IJzerbout Geplaatst: zaterdag om 10:05 Auteur Geplaatst: zaterdag om 10:05 9 minuten geleden, Tonskidutch zei: om de hoofdharen te wassen. Ahhh… daar moet het aan liggen. Dus zijn andere „beharing“ wast ie met Vieux ? Vandaar dat ie niet oud wordt. "On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."
Tonskidutch Geplaatst: zaterdag om 10:35 Geplaatst: zaterdag om 10:35 Ik zal dat nog eens vragen... aan hem. Chan Chan Buena Vista Social Club
edbe Geplaatst: zaterdag om 12:39 Geplaatst: zaterdag om 12:39 sjiek is mich dat 2 x Gigablue UHD & Bigsat (28o-23o-19o-13o)
Tonskidutch Geplaatst: zondag om 09:23 Geplaatst: zondag om 09:23 https://www.mestreechtertaol.nl/dictionair/nld/mij voor de diehards die echt dialect willen leren. Chan Chan Buena Vista Social Club
Noordzee Geplaatst: zondag om 09:29 Geplaatst: zondag om 09:29 Op 12-4-2025 om 10:40, Tonskidutch zei: Verdomme, heb ik weer pech de enige Cinema ligt in België. Maar op loopafstand! Ja, in Maastricht draaien ze hele andere films zie ik hierboven. En ik vermoed dat André Rieu daarin niet meespeelt. 🤣 1 Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000) Ontvanger : VU+ DUO 4K (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) Schotel : Visiosat Bisat Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird
Tonskidutch Geplaatst: zondag om 09:35 Geplaatst: zondag om 09:35 Klopt. Chan Chan Buena Vista Social Club
Mojo Geplaatst: zondag om 15:08 Geplaatst: zondag om 15:08 5 uren geleden, Tonskidutch zei: https://www.mestreechtertaol.nl/dictionair/nld/mij voor de diehards die echt dialect willen leren. Er zijn grenzen Tonski😖 You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
Drs. IJzerbout Geplaatst: zondag om 19:57 Auteur Geplaatst: zondag om 19:57 Ik ben Maastricht geboren. Maar moet wel zeggen dat ik het Maastrichtse dialect erg slecht in het gehoor ligt en vind klinken. Een onaangename taal sprong. "On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen