Ga naar inhoud

Stream SVT elanden trek.

Ga naar oplossing Opgelost door Julion,

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Je hebt er niets aan maar het zijn wel prachtige beelden!

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds november 2024 gelukkig weer glasvezel via KPN.

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11 met 24H2.

Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.

Geplaatst:

Dit is echt wat voor mij. 
Ik ga er voor zitten, pilsje, chips erbij en kijken maar met de hele familie incl. schoonmoeder op de bank. 
Moeders maakt misschien nog bitterballen. 

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Geplaatst: (aangepast)

Zit iedereen al op de bank?: 

https://nos.nl/l/2563678

aangepast door Noordzee

Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000)
Ontvanger : VU+ DUO 4K  (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) 
Schotel : Visiosat Bisat
Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird

Geplaatst:

Ja natuur is mooi.

Al jarenlang mijn standaard om uit die gekke mensen wereld te vluchten, om weer wat rust te vinden en toch iets te leren over flora en fauna.

it's a mad mad world.

You Are So Beautiful

Charles Lloyd and the Marvels

• Moderator
Geplaatst:

Bij mij hoef ik alleen uit het raam te kijken.

Dit stond een uur geleden in mijn tuin.

image.png

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:

Overigens niet dat het moet, maar als je eens een Moose (Elk, Eland) in het echt tegenkomt, dan hou je gedekt want die zijn echt niet vriendelijk jegens mensen. Heb moeten rennen in 2005 in een "nature park" grenzend aan Noorwegen en Zweden.

Hun trektocht is een beetje minder geworden toen Alaska niet meer met Rusland verbonden was door die Beringzee ertussen.

Raar hè dat ze op beide werelddelen voorkomen?

You Are So Beautiful

Geplaatst:
3 uren geleden, Tonskidutch zei:

Ja natuur is mooi.

Zit jij bij IJzerbout? En is zijn schoonmoeder nu in beeld? 🤣

• Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

Geplaatst:

Ik wilde enkel schrijven dat er veel natuur documentaires te zien zijn en sommigen interesseert dat geen sikkepit ook als ze uitsterven en hopelijk in de DNA / Genen pool opgeslagen staan - 210 graden celsius.

De idiotie omtrent de wolf die hier en daar terug is zegt genoeg over de Jurassic Park fobie.

You Are So Beautiful

Geplaatst:

Gewoon niet gaan (hard)lopen al dan niet met hondje in een gebied waar wolven zijn.

Niet zeuren.  Dat is nog maar 5 a 10% van ons landje. Gewoon naar een stad rijden en daar gaan rennen met of zonder hond..

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Geplaatst:
9 uren geleden, Julion zei:

Ik heb een methode gevonden om de eland trek toch op de tv te zien.

Maar wel via Google TV.

Ik heb de app van de SVT op mij Google streamer geïnstalleerd.

En selecteer alla program.

https://play.google.com/store/search?q=svt&c=apps

Ik heb deze stream ook kunnen terugvinden op de app van SVT in de App Store van Apple. 

6 uren geleden, Tonskidutch zei:

Overigens niet dat het moet, maar als je eens een Moose (Elk, Eland) in het echt tegenkomt, dan hou je gedekt want die zijn echt niet vriendelijk jegens mensen. Heb moeten rennen in 2005 in een "nature park" grenzend aan Noorwegen en Zweden.

Wij gaan regelmatig naar het hoge Noorden en dan proberen we ze altijd te spotten. En met succes, inmiddels hebben we er wel vijftien gezien in de loop der jaren. Maar ze komen bij lange na niet meer zo massaal voor als 30 jaar terug. Deze zomer gaan we wederom die kant op. Het is zo ontzettend mooi in Scandinavië!   

Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000)
Ontvanger : VU+ DUO 4K  (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) 
Schotel : Visiosat Bisat
Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen