de vrije fries Geplaatst: 16 april Geplaatst: 16 april Zet 15 mei in je agenda, want dan krijgt BBC First in Nederland, een nieuwe naam en identiteit. We gaan verder als BBC NL. Ons dramakanaal blijft natuurlijk wel gewoon dé bestemming voor Britse topseries en meeslepende misdaadverhalen, maar we krijgen een frissere uitstraling. Onze programma’s blijven zorgvuldig geselecteerd voor het Nederlandse publiek en uiteraard voorzien van Nederlandse ondertiteling. https://www.bbcbenelux.com/blog/bbc-studios-lanceert-bbc-nl In Belgie blijft de benaming BBC First, hierop zijn series te zien geselecteerd voor de Vlaamse markt. nu is de vraag wat gebeurt er met BBC First Benelux ( Astra 3B/C - 23,5°Oost: 12.188 H 3/4 29.900 DVB-S2/8PSK ) die zowel in het nederlandse als ook in het belgische pakket te zien is, is hier dan BBC NL of BBC First belgie te zien 2 1 groeten uit het vrije friesland deskundigheid door ervaring
digitaal kijker Geplaatst: woensdag om 06:11 Geplaatst: woensdag om 06:11 op satelliet is dit BC First nl, via de app weet ik niet welke versie dit is voor belgie, heb deze nog niet bekeken. Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's. Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10, Konig FTA20
Zilverhippie Geplaatst: woensdag om 07:45 Geplaatst: woensdag om 07:45 7 uren geleden, de vrije fries zei: maar we krijgen een frissere uitstraling Ik weet niet hoe de situatie nu is want we hebben de kabel opgezegd en kijken dus niet meer naar BBC First, maar ik herinner me nog die ondertitels met groot gekarteld lettertype. Dat zag er inderdaad niet fris uit.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen