bellejt Geplaatst: woensdag om 08:35 Geplaatst: woensdag om 08:35 Duo 4K met 4 tuners erin. Mss dom vraagje maar ben aan het installeren zonder aangesloten tuners en zie dat ik nu 4 tuners heb en een resem virtuele .Blijft dit zo want ik heb gewone Quad LNB's aan de schotel en die vervangen is eigenlijk niet nodig.Weet de box dit of moet ik zelf iets instellen ? Groetjes,salutations,greetings. 1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor Vu + Duo2 twin sat tuner 4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner Octagon SF8008 4K Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)
Tonskidutch Geplaatst: woensdag om 09:10 Geplaatst: woensdag om 09:10 Nadat je de tuners wel aankoppelt met coax, dus tussendoor een shutdown en stroomloos maken, weten de meeste images wel raad met de nieuwe input. Het blijven 4 tuners maar nu na herstart en met aangesloten coax worden de 8 virtuele demodulatoren per tuner ook gebruikt. Maar er zijn images die alles automatisch inrichten bij de initiële instellingen wizard als de coax er al aan zit. Dat zou ik gedaan hebben. Cupid, I'am Ready Karen Souza
bellejt Geplaatst: woensdag om 09:36 Auteur Geplaatst: woensdag om 09:36 moet het nog doen tonski maar tussendoor ff een vraag want moet de volgorde nu ook aanpassen.De rotor zat op tuner 2 nu en gaat naar tuner 4.Heb ook een usb dvb-c tuner erbij en kijken of die na installatie van de juiste driver ook weer werkt Groetjes,salutations,greetings. 1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor Vu + Duo2 twin sat tuner 4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner Octagon SF8008 4K Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)
Oplossing Tonskidutch Geplaatst: woensdag om 10:07 Oplossing Geplaatst: woensdag om 10:07 oh rotor van tuner input wisselen dat gaat natuurlijk alleen per manuele configuratie, dat doet het image zeker niet automatisch. dan is de volgorde Tuner configuratie compleet nieuw in te stellen. De usb DVB-C tuner die kun je wel nadien, na aansluiten integreren. Cupid, I'am Ready Karen Souza
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen