Jaap1958 Geplaatst: woensdag om 12:00 Geplaatst: woensdag om 12:00 (aangepast) Ik heb sinds een kort een niet gebruikte Siemens kanaalgroep antenne ( kanalen 21/29: 22elementen ) in gebruik uit 1975. Perfect! . Deze naast de TIAX 9 el DAB. IK gebruik digitenne fta op kanaal 21 Beide versterkt en gekoppeld met TRIAX versterker. DAB 180 zenders. Ook vele Vlaamse doordat de antenne vanuit Haamstede op Goes ook exact op Brussel is gericht. woensdag om 12:07 aangepast door Jaap1958 typefouten
digitaal kijker Geplaatst: woensdag om 12:37 Geplaatst: woensdag om 12:37 mooie opstelling, ik in belgie probeer dit ook te verkrijgen met de DAB+ zenders van belgie en Frankrijk en zoek dan nog een oplossing om de DVB-T(2) van Nederland te kunnen ontvangen of die van Frankrijk, zit in vogelvlucht ongeveer een 150 - 160 km van de grens met Frankrijk waar de mast staat en 70 km van goes ongeveer. dus niet simpel mits goeie antenne voor het DVB-T(2) aanbod. Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's. Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10, Konig FTA20
Jaap1958 Geplaatst: woensdag om 12:40 Auteur Geplaatst: woensdag om 12:40 Frankrijk zit horizontaal meen ik?
digitaal kijker Geplaatst: woensdag om 12:43 Geplaatst: woensdag om 12:43 dat kan, moet het eens opzoeken voor die mast aan de grens met belgie. Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's. Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10, Konig FTA20
Tonskidutch Geplaatst: woensdag om 13:01 Geplaatst: woensdag om 13:01 @Jaap1958 ja jij hebt nog een schoorsteen van ordentelijke afmeting (en gewicht) waarop zo'n mast kan worden gemonteerd. Mooi man. Je zou zo'n zelfde Siemens ook eens horizontaal ernaast kunnen hangen, volgens mijn informanten heb je dan ook de RTBF daar die op Brussel is uitgericht. I Wish I Didn't Miss You Angie Stone, Mahogany Soul
Sprietje Geplaatst: donderdag om 18:20 Geplaatst: donderdag om 18:20 Toch moet je altijd uitkijken met het monteren van antennes aan een schoorsteen.
Alex1970 Geplaatst: donderdag om 18:57 Geplaatst: donderdag om 18:57 37 minuten geleden, Sprietje zei: Toch moet je altijd uitkijken met het monteren van antennes aan een schoorsteen. Zo te zien UK, en niet met banden om de schoorsteen maar gewone muurbeugeltjes. Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) OpenPLi 9 Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 9 VU+ Duo / Dreambox DM800 / TBS 5925 Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, Channel Master 120cm offset: 23.5°E-8°W SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.
Tonskidutch Geplaatst: 19 uren geleden Geplaatst: 19 uren geleden wind en dus kracht * arm kun je enkel weerstaan door een tegengewicht bij metselwerk (constructief principe zoals de luchtbogen en steunberen van de gotische kathedraal) die schoorsteen was uiteraard compleet ongeschikt op de afbeelding van @Sprietje We hebben vaker omgewaaide schoorstenen met antenne masten op sat4all gezien! I Wish I Didn't Miss You Angie Stone, Mahogany Soul
MrDish Geplaatst: 14 uren geleden Geplaatst: 14 uren geleden 22 uren geleden, Sprietje zei: Toch moet je altijd uitkijken met het monteren van antennes aan een schoorsteen. Stumpers.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen