Emekli Geplaatst: 6 uren geleden Geplaatst: 6 uren geleden Sinds jaren gebruik ik deze app maar nu doet hij niets meer. Ik krijg nu de mededeling ''controleer uw instellingen''. Fout connection refused. IP adres klopt en de rest ook; Poort 80, Gebruikersnaam root, Enigma 2, Gebruik SSL. De ontvanger is verbonden met kabel naar mijn tablet. Wilde app opnieuw downloaden, maar ik heb eerst gezocht in de Play Store maar is nergens meer te vinden. Zijn er meerdere mensen met dit euvel?. Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV. Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat, ** is tijdelijk buiten gebruik.
bellejt Geplaatst: 5 uren geleden Geplaatst: 5 uren geleden paswoord ingesteld ? Groetjes,salutations,greetings. 1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor Vu + Duo2 twin sat tuner 4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner Octagon SF8008 4K Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)
Emekli Geplaatst: 5 uren geleden Auteur Geplaatst: 5 uren geleden Ik heb nog nooit een paswoord gebruikt i.e. meestal leeg laten. Heb nu een WW ingevoerd maar dit is niet de oplossing. Ik heb ook nog gezocht naar iets wat lijkt op de Vu+ app, helaas niets gevonden. Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV. Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat, ** is tijdelijk buiten gebruik.
bellejt Geplaatst: 5 uren geleden Geplaatst: 5 uren geleden bij de laatste images is een paswoord verplicht om in te loggen op box Groetjes,salutations,greetings. 1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor Vu + Duo2 twin sat tuner 4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner Octagon SF8008 4K Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)
Moderator ceesv Geplaatst: 4 uren geleden Moderator Geplaatst: 4 uren geleden 1 uur terug, Emekli zei: ik heb eerst gezocht in de Play Store Bij mij staat die nog steeds in de play store. De Vu+ player HD werkt op mijn tablet zonder problemen, ik gebruik die elke dag. Versie laatste update 30 september 2024. Verder blijft het gissen, je geeft niet aan wat voor image je gebruikt op je box. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Emekli Geplaatst: 4 uren geleden Auteur Geplaatst: 4 uren geleden Vu+ player HD heb ik nu gevonden en gedownload. Ben nu bezig met configuration maar, krijg het IP adres er niet in . Het moet zijn 192.168.1.1xx maar krijg er geen puntjes in. Mijn image is Open PLI. Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV. Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat, ** is tijdelijk buiten gebruik.
Tonskidutch Geplaatst: 3 uren geleden Geplaatst: 3 uren geleden die puntjes komen vanzelf als je de syntax 001 of 0xx gebruikt Angel Anna Cimenti
Emekli Geplaatst: 2 uren geleden Auteur Geplaatst: 2 uren geleden (aangepast) ''die puntjes komen vanzelf als je de syntax 001 of 0xx gebruikt'' Hier kan ik niets mee, ben niet verder als de HBS gekomen. V.I.P. 67.9k 148 Locatie: MAASTRICHT Geplaatst: 37 minuten geleden die puntjes komen vanzelf als je de syntax 001 of 0xx gebruikt 2 uren geleden aangepast door Emekli Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV. Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat, ** is tijdelijk buiten gebruik.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen