Emekli Geplaatst: gisteren om 10:21 Auteur Geplaatst: gisteren om 10:21 Ik krijg ook een toetsenbord maar daar zie ik geen pijltje naar rechts. Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV. Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat, ** is tijdelijk buiten gebruik.
Moderator ceesv Geplaatst: gisteren om 10:23 Moderator Geplaatst: gisteren om 10:23 Voor ons is het nu gissen. Een screenshot van jouw app zou uitkomst kunnen bieden. Het ingeven van het ip adres heeft nog nooit bij mij tot problemen geleid. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Emekli Geplaatst: gisteren om 10:53 Auteur Geplaatst: gisteren om 10:53 Met de oude app ook nooit een probleem gehad. Helaas kan ik geen screenshot maken, heb geen kabeltje om tablet te verbinden met computer. Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV. Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat, ** is tijdelijk buiten gebruik.
Moderator ceesv Geplaatst: gisteren om 11:51 Moderator Geplaatst: gisteren om 11:51 en je tablet en computer hebben geen wifi? Het screenshot wat ik hierboven gepost heb is draadloos naar mijn computer gestuurd. Ik ben bang, dat we je zo niet kunnen helpen. Trouwens, meestal heeft een tablet een usb voedingkabel. Wanneer die kabel met een usb met de nestadapter is verbonden kan je die kabel gebruiken om je tablet met je computer te verbinden. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Emekli Geplaatst: 5 uren geleden Auteur Geplaatst: 5 uren geleden Gister middag uren zonder internet. Ik ben nu bezig met de kabeltjes van smartphone en tablet. Met kabeltje van telefoon kan ik niks doen, aan twee kanten mini stekkers en tablet met mini en normale USB. Na aansluiting van de tablet gekeken bij Windows tools staat alleen Windows C maar geen D of anders. Eigenlijk komt alles overeen met het screenshot van ceesv alleen het IP adres wil niet lukken, dan helpt een screenshot van mij ook niet In een van de antwoorden staat pijltje rechts maar dat zit niet in het ''rekenmachientje''. Op mijn PC is geen WiFi om tablet en PC met elkaar te verbinden. Heb nu de Vu+ HD app op mijn telefoon gezet maar ook hier het zelfde probleem. Er moet een oplossing zijn maar welke. Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV. Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat, ** is tijdelijk buiten gebruik.
Moderator ceesv Geplaatst: 5 uren geleden Moderator Geplaatst: 5 uren geleden 23 uren geleden, ceesv zei: Wat is het ip adres wat je wilt ingeven, 192.168.xxx.xxx.? Het blijft voor ons gissen. Ik heb de app ook op mijn telefoon,werkt ook prima. Maar wat je nu bedoelt met een rekenmachine is mij totaal onduidelijk. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Emekli Geplaatst: 4 uren geleden Auteur Geplaatst: 4 uren geleden Het IP adres is 192.168.1.xxx, als ik het eerste cijfer ingeef dan krijg ik een ''blok'' met alle cijfers van 0 tot en met 9 en een streepje en Ger. Het ''blok'' lijkt veel op een ''rekenmachientje'' ofwel Calculator. Maar een pijltje naar rechts kom ik hier niet tegen. Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV. Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat, ** is tijdelijk buiten gebruik.
bellejt Geplaatst: 4 uren geleden Geplaatst: 4 uren geleden lees nog eens door en begrijpend lezen dan vind je de oplossing vele malen terug. Groetjes,salutations,greetings. 1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor Vu + Duo2 twin sat tuner 4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner Octagon SF8008 4K Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)
Emekli Geplaatst: 3 uren geleden Auteur Geplaatst: 3 uren geleden Kan je dan die oplossingen eens naar mij sturen want ik heb alles nog eens goed gelezen en alles loopt toch vast op het IP adres. Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV. Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat, ** is tijdelijk buiten gebruik.
bellejt Geplaatst: 3 uren geleden Geplaatst: 3 uren geleden zie tonski , ceesv enzovoort.oplossing staat hier allang als je volgt wat we zeggen en gewoon die cijfers op het rekenmachientje invult zoals gezegd 1 Groetjes,salutations,greetings. 1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor Vu + Duo2 twin sat tuner 4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner Octagon SF8008 4K Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)
Emekli Geplaatst: 2 uren geleden Auteur Geplaatst: 2 uren geleden (aangepast) Ik heb gedaan wat je zegt maar als ik dan SAVE aanklik krijg ik volgende mededeling: Connecting / Connection failed / OK. Ook de puntjes komen er niet bij. Wat ik ook gedaan heb is het volgende: ontvanger tijdelijk vervangen en Vu+ Duo aangesloten maar dit is ook niet de oplossing. Verder nog gekeken naar de modem, alles OK en in de ontvangers gekeken naar IP adres en ook dit is OK. 2 uren geleden aangepast door Emekli Was laatste vergeten. Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV. Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat, ** is tijdelijk buiten gebruik.
Tonskidutch Geplaatst: 2 uren geleden Geplaatst: 2 uren geleden Op 22-4-2025 om 09:25, Emekli zei: De ontvanger is verbonden met kabel naar mijn tablet. 1 op 1 dus met een crossover netwerkkabel ( LAN ) of toch via een router? Met USB kabeltjes gaat dat helemaal niet lukken tussen de Vu+ en een streaming ontvangend apparaat zoals tablet of smartphone. Het gaat via LAN of WIFI. Ik vermoed eerder dat je een principieel probleem hebt met één netwerk inrichten. Maar het blijft gissen wat je daar uitspookt. Maak er of een schets van of een foto. p.s. een intern IP adres IPv4 aan ons vertellen is absoluut niet onveilig hetgeen ceesv je al vroeg om te doen We Don't Care Habib Koitè, Eric Bibb
Moderator ceesv Geplaatst: 2 uren geleden Moderator Geplaatst: 2 uren geleden Wel, ik heb even de moeite getroffen om de app op mijn telefoon te verwijderen en opnieuw te installeren. Bij het invullen van het ip adres krijg ik op mijn telefoon gewoon het toetsenbord en kan ik het ip adres, met puntjes, zonder problemen invullen. ook wanneer ik auto configuration aanklik zoekt mijn telefoon het ip adres zelf en kan ik na het gevonden ontvanger icoon aangeklikt te hebben rechts boven op safe klikken. Ik denk dat je ergens op je tablet of telefoon een toetsenbord instelling hebt aangevinkt waardoor je een numeriek toetsenbord krijgt in plaats van een tekstverwerker. Een ander probleem ontstaat wanneer je ergens een firewall, vpn of andere extra beveiliging hebt geactiveerd. Verder blijft een screenshot voor ons belangrijk, je beschrijving is voor mij te abstract. Wat is de versie van de Vu+ app? de actuele is 2.00.18 1 Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Emekli Geplaatst: 54 minuten geleden Auteur Geplaatst: 54 minuten geleden Alles wat ik hier op kan zeggen is dat de oude app in eens gestopt is met werken. Heb niets veranderd en gebruik geen VPN. Ik geef het maar op, Bedankt voor alles. Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV. Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat, ** is tijdelijk buiten gebruik.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen