jptd Geplaatst: 19 uren geleden Geplaatst: 19 uren geleden Viel me op dat het hier nog niet gemeld was. De radio fanaten onder ons zullen het beslist wel weten. Adriaan van Landschoot ex eigenaar zeezender Radio Atlantis en succesvol zakenman overleden 21-04-2025 RIP
digitaal kijker Geplaatst: 19 uren geleden Geplaatst: 19 uren geleden (aangepast) Is familie van mij, volgende week woensdag om 11 uur is de begrafenis, zal veel volk zijn… is bekend van veel meer dan enkel radio, had veel bekende Vlaamse artiesten groot gemaakt in de jaren 90 en de laatste jaren had die een orkest groep met gekende hits in een instrumentale versie, wat prachtig is. 18 uren geleden aangepast door digitaal kijker Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's. Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10, Konig FTA20
Codx Geplaatst: 5 uren geleden Geplaatst: 5 uren geleden Ik ken hem niet, ik zal wel te jong zijn. Maar gezien het familie van je is, gecondoleerd. SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder IPTV: KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV KPN plus+ TV box / Android 4K IPTV box / Kodi & Plex / 100+ TB Storage
astro iris Geplaatst: 4 uren geleden Geplaatst: 4 uren geleden Maakte radio Atlantis vooral bekend in Vlaanderen, ook veel Vlaamse artiesten hebben hun bekendheid aan hem te danken, zoals onder andere Petra, Stella en Dream Expres, Enzo en nog heel wat anderen die dank zij hem de revue passeerden in Tien om te zien op VTM. Hij was ook de producer achter de grote hit, " Schat wat kost een zoen van jou" van Francis. In 1980 brak hij in in het VRT nieuws journaal om te pleiten voor meer Vlaamse muziek op de radio. Hij stierf op zijn 77ste verjaardag, volgens berichtgeving van het parket van Gent zou het gaan om een wanhoopsdaad. Volgens een bericht in Het Laatste Nieuws weet zijn zoon Jason niet wat er juist is gebeurd.
astro iris Geplaatst: 4 uren geleden Geplaatst: 4 uren geleden 14 uren geleden, digitaal kijker zei: Is familie van mij, volgende week woensdag om 11 uur is de begrafenis, zal veel volk zijn… is bekend van veel meer dan enkel radio, had veel bekende Vlaamse artiesten groot gemaakt in de jaren 90 en de laatste jaren had die een orkest groep met gekende hits in een instrumentale versie, wat prachtig is. Mijn deelneming.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen