FGH77 Geplaatst: 6 uren geleden Geplaatst: 6 uren geleden (aangepast) Sinds gisteravond lukt het opeens niet meer om op te nemen met de Vu+ Solo2. Ik krijg in de mededelingenbalk van de zenders als ik op OK druk de mededeling "not detected softcam" te zien. De tijd wordt wel goed weergegeven, net zoals welk programma er op dat moment te zien moet zijn. Ook heb ik gewoon positieve getallen bij de signaalsterkte (tussen de 78 en 86%). Ik heb niet aan de schotel gezeten en de schotel is ook niet verschoven. De schotel heeft vrij zicht. Ik heb in de softwarebeheer gekeken en er is wel gewoon een softcam geïnstalleerd (OScam 1.20 Rev: 11603 (update). Herstarten lost niets op. Kan iemand mij misschien vertellen wat dit probleem veroorzaakt? 6 uren geleden aangepast door FGH77
bellejt Geplaatst: 6 uren geleden Geplaatst: 6 uren geleden softcam gestart ? Groetjes,salutations,greetings. 1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor Vu + Duo2 twin sat tuner 4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner Octagon SF8008 4K Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)
bellejt Geplaatst: 6 uren geleden Geplaatst: 6 uren geleden iets meer info zou ons helpen kwa image maar normaal is er een setting waar je de softcam kan aanzetten bij opstarten Groetjes,salutations,greetings. 1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor Vu + Duo2 twin sat tuner 4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner Octagon SF8008 4K Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)
FGH77 Geplaatst: 6 uren geleden Auteur Geplaatst: 6 uren geleden Het is gelukt. Ik heb in het Vti centrum de OScam gevonden en op "start cam" gedrukt. Nu heb ik weer beeld. Ik vraag mij alleen nog steeds af waarom ik deze actie nou moest doen en waarom er opeens gisteravond geen beeld was? Kan dat ontstaan doordat er op een verkeerde knop is gedrukt? Ik heb Image versie 15.0.02 er op staan.
bellejt Geplaatst: 6 uren geleden Geplaatst: 6 uren geleden er moet plots iets veranderd zijn en normaal staat daar een vinkje aan in de settings.Althans bij openvix en dan start ze telkens de box herstart wordt Groetjes,salutations,greetings. 1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor Vu + Duo2 twin sat tuner 4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner Octagon SF8008 4K Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)
Tonskidutch Geplaatst: 5 uren geleden Geplaatst: 5 uren geleden de vrouw, kind of de kat heeft op de afstandbediening zitten klooien misschien. vanzelf schakelt die softcam niet uit 15 jaar VTI ervaring We Don't Care Habib Koitè, Eric Bibb
Tonskidutch Geplaatst: 5 uren geleden Geplaatst: 5 uren geleden Ja dat mens kun je wel, uh door de plee trekken dan 😁 Echt ik heb al eens mijn broer helemaal op de kast gekregen door een menu instelling aan te passen, toen hij een drankje ging halen. gemeen hè 😝 We Don't Care Habib Koitè, Eric Bibb
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen