Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb een perfecte sleutel voor dit soort dingen in minimale ruimte waar je met alle ander spullen niks kunt. Geen idee hoe het ding heet.

En een schitterende Orbit pull out kraan van Franke. Strak uiterlijk en uiterst flexibel. Bevalt al jaren buitengewoon goed.

Maar goed, onze smaak.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Geplaatst:
1 uur geleden, moonchild zei:

Beter danzelf in zo''n kast te gaanliggen;)

Heb je gelijk in. 
Als je 70 bent gaat dat niet allemaal meer zo vlot. 

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Geplaatst:

Kan uit ervaring vertellen dat die rand van de keukenkastjes flink doorknijpt als je daar een poosje op je rug in zo'n kastje ligt.
Maar vaak stelt zo'n klusje niets voor mits je het juiste gereedschap hebt.

Steekt de schroef niet te ver uit dan kun je gewoon met een dopsleutel gaan werken waar je wat verlengstukken op steekt. Steekt hij maar een paar cm uit dan zou je een lange dop kunnen overwegen, die kost maar een paar euro ipv. een dure wastafeltang die je daarna waarschijnlijk nooit weer gebruikt.

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Geplaatst:

Quadri Derby keukenmengkraan met flexibele uitloop en douche met 2  straalsoorten chroom 1208955915Deze gaat hier al jaren mee

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Geplaatst:

Precies zoiets zoekt mijn vrouw. 
Je kunt daar beter mee voorspoelen voordat de vaat de vaatwasser in gaat. 
Een het schoonspoelen van salade en groentes. 
Dus daarom repareer ik de oude kraan dan maar niet. 

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Geplaatst:
23 minuten geleden, gerrit B zei:

Kan uit ervaring vertellen dat die rand van de keukenkastjes flink doorknijpt als je daar een poosje op je rug in zo'n kastje ligt.
Maar vaak stelt zo'n klusje niets voor mits je het juiste gereedschap hebt.

Steekt de schroef niet te ver uit dan kun je gewoon met een dopsleutel gaan werken waar je wat verlengstukken op steekt. Steekt hij maar een paar cm uit dan zou je een lange dop kunnen overwegen, die kost maar een paar euro ipv. een dure wastafeltang die je daarna waarschijnlijk nooit weer gebruikt.

Hiervoor kan je een pijpsleutel gebruiken. Die zijn tussen de 10 en 15 cm lang.

System Administrator (niet van deze site)

Geplaatst:

Pijpsleutel 13 kost zo 15 euro en belangrijker is dat die niet overal zomaar te koop zijn, verlengde dopsleutel 13 vanaf zo'n 2 euro + waarschijnlijk heb je de verlengdelen gewoon al in je gereedschapskist liggen en met een ratel ben je ook zo klaar.

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Geplaatst:

Ik heb helaas de bon van merk, type en model (keuken winkel) niet meer. Alle bonnen en recu's.

Dat heb ik toen allemaal aan de koper van mijn appartement netjes geordend in een map meegegeven.

En Rouge Et Noir

Jeanne Mas

Geplaatst:
  • Bedankt 1

Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Geplaatst: (aangepast)

het voordeel van google images en lightshot dat ik hier veel gebruik om fake op te sporen bij de treinverkoop

aangepast door bellejt
  • Like 1

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...