Drs. IJzerbout Geplaatst: gisteren om 16:52 Auteur Geplaatst: gisteren om 16:52 Ook mooi. "On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."
Drs. IJzerbout Geplaatst: gisteren om 16:56 Auteur Geplaatst: gisteren om 16:56 Wij hebben warm water uit een boiler dus het moet een “normale” mengkraan worden. Niet voor lage druk uit een doorloop verhitter. Zoveel heb ik al wel begrepen ervan. "On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."
minplus Geplaatst: gisteren om 17:28 Geplaatst: gisteren om 17:28 34 minuten geleden, Drs. IJzerbout zei: Ook mooi. Hij bevalt 100% . Een heerlijk subtiele niet opdringerige mengkraan waar je alles mee kunt. 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's
Mojo Geplaatst: gisteren om 19:17 Geplaatst: gisteren om 19:17 1 uur geleden, minplus zei: mengkraan waar je alles mee kunt. Ook pianospelen??😁 1 You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
minplus Geplaatst: gisteren om 19:28 Geplaatst: gisteren om 19:28 10 minuten geleden, Mojo zei: Ook pianospelen??😁 Zeker. Net even getest met een lepel. Helaas maar 4 tonen, 3 hoog en 1 laag. 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's
Coliseo Geplaatst: gisteren om 20:20 Geplaatst: gisteren om 20:20 50 minuten geleden, minplus zei: Zeker. Net even getest met een lepel. Helaas maar 4 tonen, 3 hoog en 1 laag. De vijfde van Beethoven ?
minplus Geplaatst: gisteren om 20:39 Geplaatst: gisteren om 20:39 Meer de 1e van de Kinks. 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's
minplus Geplaatst: 23 uren geleden Geplaatst: 23 uren geleden Maar het is een zeldzaam mooie en fijne kraan in alle opzichten. Maar goed, velen hebben liever zo'n hoge beugel, kan ik me met enige moeite ergens voorstellen, want ik zie het bij mensen. Kwestie van smaak. 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's
Tonskidutch Geplaatst: 13 uren geleden Geplaatst: 13 uren geleden ergonomie is het belangrijkste aspect, dan de kwaliteit, dan pas de schoonheid ben het met je eens dat een "hele grote douche" aan je gootsteen niet nodig is Stand The Getto Bernard Lavilliers
Drs. IJzerbout Geplaatst: 12 uren geleden Auteur Geplaatst: 12 uren geleden Ofschoon ik ook veel werk doe in de keuken wil ik dat mijn vrouw er tevreden mee is. We gaan dadelijk op pad en een kraan met sproeislurf uitzoeken. Vinden we niks dan bestel ik wel zo’n ding online. 1 "On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."
Drs. IJzerbout Geplaatst: 7 uren geleden Auteur Geplaatst: 7 uren geleden Zo, mensen. Het project “keukenkraan” is gelukt. De nieuwe kraan zit erin gemonteerd. Mevrouw IJzerbout helemaal blij. "On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."
minplus Geplaatst: 7 uren geleden Geplaatst: 7 uren geleden Veel plezier! 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's
Sprietje Geplaatst: 6 uren geleden Geplaatst: 6 uren geleden 36 minuten geleden, Drs. IJzerbout zei: Zo, mensen. Het project “keukenkraan” is gelukt. De nieuwe kraan zit erin gemonteerd. Mevrouw IJzerbout helemaal blij. En zelf gemonteerd of laten doen?
Drs. IJzerbout Geplaatst: 6 uren geleden Auteur Geplaatst: 6 uren geleden Zelf gedaan. Op de rug het kastje in gekropen en alles los gemaakt. Nieuwe kraan erop. Was alles niet zo moeilijk. De 13 mm moer ging makkelijk los en ik had met een gewone steeksleutel net genoeg draaimoment om vast te draaien. Zit nu weer muurvast. Nu heb ik alleen een paar dagen flinke spierpijn. 😂🤗 "On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."
Mojo Geplaatst: 5 uren geleden Geplaatst: 5 uren geleden 2 uren geleden, Drs. IJzerbout zei: Mevrouw IJzerbout helemaal blij. Happy Wife, Happy Life You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen