OmePeter Geplaatst: gisteren om 15:32 Geplaatst: gisteren om 15:32 Ik wilde Oscam 11880 installeren op een vu uno via een usb stick. Op image VTI. Hij installeerd maar ik kan hem niet terug vinden. Gewoonlijk stond hij bij de andere oscams bij het menu "beheer cams". Is dit veranderd? Of doe ik iets fout?
Mimisiku Geplaatst: 23 uren geleden Geplaatst: 23 uren geleden VTi gebruikt de CAM manager ({blauw}{blauw}). OScam moet in /usr/bin met Attr 755. Ook moet je in /usr/script de config aanpassen zodat deze ook gestart wordt. Ik bouw ze zelf en je kunt ze hier direct downloaden… Afscheid….. Nog een paar maandjes te gaan…
OmePeter Geplaatst: 8 uren geleden Auteur Geplaatst: 8 uren geleden Ik heb ook de CAMmanager-blauw-blauw gebruikt. Maar daar zie ik de oscam 11880 niet. Voor de config gebruik ik dcc. Al jaren. En is ook altijjd goed gegaan. Het zelfde gebeurd bij mijn VU+ Duo. 😒
Tonskidutch Geplaatst: 8 uren geleden Geplaatst: 8 uren geleden was de attribute 755? dus uitvoerbaar bestand! En Rouge Et Noir Jeanne Mas
OmePeter Geplaatst: 7 uren geleden Auteur Geplaatst: 7 uren geleden Dat weet ik niet. Dat is Linux. Maar ik heb hem gedownload van de Enigma2 site.
bellejt Geplaatst: 7 uren geleden Geplaatst: 7 uren geleden meestal staan ze niet op 755 en moet je zelf aanpassen Groetjes,salutations,greetings. 1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor Vu + Duo2 twin sat tuner 4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner Octagon SF8008 4K Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)
Oplossing Tonskidutch Geplaatst: 7 uren geleden Oplossing Geplaatst: 7 uren geleden (aangepast) Als je DCC gebruikt dan zie je dat ook wel. Maar downloaden moet je voor het VTI image van de oscam kenner T-J https://vuplus-support.org/wbb4/index.php?thread/87241-oscam-binaries-dateidownloadthread-für-vu-mit-arm-architektur-hier-keine-fragen/&postID=2282005#post2282005 je moet wel aangemeld zijn bij vuplus-support 7 uren geleden aangepast door Tonskidutch aanvulling login website En Rouge Et Noir Jeanne Mas
Tonskidutch Geplaatst: 7 uren geleden Geplaatst: 7 uren geleden (aangepast) zo even helemaal vanaf begin blauw blauw drukken zie je dit installeer de softcam manueel liefst altijd geavanceerd installeren de IPK staat op je harddisk / HDD kies het pakket en bevestig installeren je ziet onmiddelijk resultaat nu hoef je enkel nog de ander cam te stoppen en de nieuwe te starten = klaar En het werkt na een seconde of vijf perfect op VTI 7 uren geleden aangepast door Tonskidutch 1 En Rouge Et Noir Jeanne Mas
Tonskidutch Geplaatst: 7 uren geleden Geplaatst: 7 uren geleden voor het maken van de screenshots gebruikte ik het webinterface op de pC die in een andere kamer staat, vandaar de timecode En Rouge Et Noir Jeanne Mas
OmePeter Geplaatst: 1 uur geleden Auteur Geplaatst: 1 uur geleden Voor elkaar, de oscam gebruikt van T-J via usb. Zoals vroeger. 😉😊 Hartelijk dank.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen