Drs. IJzerbout Geplaatst: 6 uren geleden Geplaatst: 6 uren geleden Hier de tijden: Eerste vrije trainingvrijdag 2 mei 18:30 - 19:30 Sprintkwalificatievrijdag 2 mei 22:30 - 23:14 Sprintracezaterdag 3 mei 18:00 - 19:00 Kwalificatiezaterdag 3 mei 22:00 - 23:00 "On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."
Moderator ceesv Geplaatst: 6 uren geleden Moderator Geplaatst: 6 uren geleden En niet te vergeten de zondag avond! Zondag 4 mei: 22.00 uur: race 1 Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Drs. IJzerbout Geplaatst: 5 uren geleden Auteur Geplaatst: 5 uren geleden Ohhh ohh… vergeten 😂😂😂 1 "On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."
Tonskidutch Geplaatst: 5 uren geleden Geplaatst: 5 uren geleden En waar is het te zien behalve live in Miami dan? Get It On T-Rex
Drs. IJzerbout Geplaatst: 5 uren geleden Auteur Geplaatst: 5 uren geleden MBC zendt het niet meer uit. Dus ik wijk uit naar BEin Sport. In NL weet ik het niet. In ieder geval niet op RTL Television. Neem je genoegen met enkel de verslaggeving dan kun je gratis luisteren naar Grand Prix Radio en Olav Mol. Maar dat vind ik een enorme zwetser. Met een VPN kun je kijken naar Servus TV Oostenrijk of ik meen ook de SRG in Zwitserland. En dan natuurlijk de betaal abonnementen en streams. Of je kunt het kijken 👀 ook geheel achterwege laten. "On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."
Tonskidutch Geplaatst: 4 uren geleden Geplaatst: 4 uren geleden Bedankt, @Drs. IJzerbout dan probeer ik nog eens de VPN en / of de Luikse zender. Get It On T-Rex
boets Geplaatst: 3 uren geleden Geplaatst: 3 uren geleden Is SRF Zwitserland. Zend inderdaad alle races uit.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen