minplus Geplaatst: 4 uren geleden Geplaatst: 4 uren geleden 57 minuten geleden, Codx zei: Ja dit is een mooie levensles voor al die linkse ratten. Moet je is opletten wat er gebeurd als iedereen elektrisch rijd. Doei economie. Wij gebruiken schijnbaar niet meer stroom als in 2008 maar toch zijn er nu enorme problemen op het net hier, zo erg dat ze de bevolking vragen om niet meer tussen 17-21 uur de wasmachine aan te zetten. Echt gestoord wat links heeft aangericht. Zet godverdomme snel een kolen centrale aan stelletje achterlijken... Flikker op met die hele klimaat farce ! Voel je je wel lekker? Waar heb je het over? 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's
dutchandrew Geplaatst: 3 uren geleden Geplaatst: 3 uren geleden 4 uren geleden, Sprietje zei: Heerlijk. Wat een rust en dat met dat mooie weer. Het voelt net als toen ik nog op de lagere school zat en we ijsvrij kregen. Dit is genieten voor een pensionado. Het is nog niet zo warm dat de airco's aan moeten. Ik kan mijn huis volledig loskoppelen van het stroomnet zodat de zonnepanelen voor voldoende stroom zorgen. Internet lag er natuurlijk wel uit. Ik meen ergens gelezen te hebben dat je in Nederland je nooit alleen stroom van je zonnepanelen kunt gebruiken zonder netstroom.
gerrit B Geplaatst: 3 uren geleden Geplaatst: 3 uren geleden Kan wel, maar niet met een standaard installatie, dan heb je een off grid systeem nodig of je moet op een andere manier je omvormer voor de gek zien te houden zodat hij denkt dat er nog 230V is. Sommigen denken dit handig op te kunnen lossen met een no-break maar dat gaat alleen goed zolang je net zoveel stroom gebruikt als je zonnepanelen opwekken. Wekken je panelen meer op dan dat er wordt verbruikt dan zal je omvormer dit "teveel" kwijt willen raken en zal de spanning gaan verhogen alleen zal je no-break dat niet leuk gaan vinden en vroeg of laat kun je die bij het grof vuil zetten. Er zijn wel manieren om dat toch op te lossen maar een goedkope doe het zelf oplossing is niet zomaar voorhanden. zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen
Codx Geplaatst: 2 uren geleden Geplaatst: 2 uren geleden 1 uur terug, minplus zei: Voel je je wel lekker? Waar heb je het over? Als je verder kijkt dan je neus lang is, begrijp je het. Blijkbaar zie je al wel dat een netwerk decentraal maken (iedereen laten terug leveren) een grote fout is en meer ellende veroorzaakt dan het oplost. SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder IPTV: KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV KPN plus+ TV box / Android 4K IPTV box / Kodi & Plex / 100+ TB Storage
Donkeyman Geplaatst: 1 uur geleden Geplaatst: 1 uur geleden 7 uren geleden, Drs. IJzerbout zei: Dit is een noodsituatie dus nu in Spanje allemaal naar de middengolf luisteren voor verdere instructies en meldingen. Dan had @Eduard07 toch gelijk dat voor een noodplan een middengolfradio onontbeerlijk is. Maar ik ken vrijwel niemand die nog een middengolf ontvanger heeft. VU+ Ultimo 4K PLI 9.x dual DVB-S2 FBC tuner met 750Gb WD Blue, VU+ Zero 4K PLI 9.x Visiosat G4 Quadro met 3 Alps quad en 1 Inverto Ultra Black quad, LG G1 Oled Evo 77 inch, Sony Bravia KDL 65-XD7505, , Nvidia Shield TV Pro mediaplayer, Denon AVR-X3500 audioreceiver. Zone 1: 2X Kef IQ90, 2x Kef IQ10, Kef IQ60c, BK XXLS 400 subwoofer. Zone 2: 2X Tangent EVO4. Fritzbox 7590. Synology DS418, Raspberry Pi 3B
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen