satanixx Geplaatst: 14 november 2002 Geplaatst: 14 november 2002 mede hobby-isten, Welk dream type kan ik het beste aanschaffen de 7000 of de 5600. Wie weet de verschillen ? ik ga er vanuit dat beiden via de fast ethernet poort (100 Mbps) aan te sluiten zij op het netwerk thuis dat naar interna=et gaat. Ik vraag me wel af wat we nog aan resolutie overhouden op een breedbeeld tv. Verder wordt dit volgens mij de onvanger van de komende jaren. Satanixx Vaak weet ik het, maar soms heb ik een zetje nodig. Hobby is Hobby. 2 x dream + 120 Gbit, 2 x humax 5400 en 1 maal philips 6071
tCC Geplaatst: 14 november 2002 Geplaatst: 14 november 2002 euh, ja. zoek nou eens wat beter op internet (tip, probeer de ***ongewenste_link*** site eens) en hier op het forum en je komt een heel stuk meer te weten. domme vragen bestaan niet, domme mensen wel.
anton lagardy Geplaatst: 16 november 2002 Geplaatst: 16 november 2002 gewoon gaan voor het beste als je een dreambox wil kopen de 7000 (eenmalige aanschaf )
-= [ Appien ] =- Geplaatst: 16 november 2002 Geplaatst: 16 november 2002 Hier kun je de spec's vinden de 5600 heeft dus geen harddisk aansluiting en ook geen netwerk/usb
satanixx Geplaatst: 16 november 2002 Auteur Geplaatst: 16 november 2002 Bedankt mannen, Spec's gelezen het wordt de 7000. Echter mijn sat leverancier in het midden van Limburg krijgt volgende week een box binnen. en die gaat ie natuurlijk zelf gebruiken. dus nog ff wachten, helaas Satanixx Vaak weet ik het, maar soms heb ik een zetje nodig. Hobby is Hobby. 2 x dream + 120 Gbit, 2 x humax 5400 en 1 maal philips 6071
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen