Ga naar inhoud

Beeld valt af en toe weg bij MM icm AUD Nagra

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Wie loopt ook tegen dit probleem aan, of het een probleem is weet ik niet.

Ik heb een Humax 54ooZ met MM (Pentacrypt 1.09 ) en AUD file werkend. Een enkel kanaal valt soms weg. Ik dien deze daarna even op een ander kanaal te zetten en weer terug en jawel daar is hij weer.

Wie herkent dit euvel?

BVD

Geplaatst:

Ken dit probleem, heb nu de tetra soft in de mm cam geladen i.p.v. penta 1.09 en het lijkt beter te werken, zal dit vanavond van de kleine wel horen want zij kijkt altijd Sol Musica waar dit vrij veel voor kwam.

Als dit stabieler werkt dan meld ik dit direct.

De file die ik op de kaart heb is volgens Zacky compatible met de tetra software, dus testen maar, toch.

Saludos Hagar

Geplaatst:

Hagar,

De tetra soft en de AUD file, die je gebruikt, heb je deze beide van Zacky?

Mocht het zo zijn dat ik deze nodig zou hebben, en ik deze niet kan vinden, zou jij ze dan naar mijn E-mail adres kunnen sturen? Mocht je mijn adres niet meer hebben, dan zal ik deze naar je PM toezenden voor het geval het nodig is.

Sol Musica, tambien para la mia y la Valenciana para la mujer!!!!

Saludos

Geplaatst:

Hoi,

Ik heb de MM met penta 1.08 moet hier AU voor Nagra ook op werken?

Want ik heb hier een AU file van hutsefruts maar krijg die niet aan de praat. Ik zet op multi1,2,3 en blijf tot een uur wachten maar wel niet van key wisselen.

Kunnen jullie mij de werkende file misschien toezenden

karagozlum1967@hotmail.com

Geplaatst:

Bij veel receivers moet je de int file met de werkende keys op de kaart hebben en daarna werken de updates. Niet alle receivers pakken de keys automatisch als je geen of oude keys in je file hebt.

Kijk eerst of je met een file met werkende keys wel beeld krijgt, ook niet alle receivers werken met de mm, af en toe moet je andere sw versies uitproberen om te kijken welke compatible is met de mm.

Probeer eerst dit eens en hoor wel van je hoe of wat.

Saludos Hagar

Geplaatst:

Oke Hagar,

Ik heb mijn e-mailadrse al naar je PM gestuurd, dus als je het lukt om deze nog dit weekend naar me te sturen kan ik het uitproberen.

Bedankt alvast

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen