Gast Geplaatst: 15 november 2002 Geplaatst: 15 november 2002 Ik ben van plan om een andere decoder aan te schaffen. Welke decoder kan ik dan het beste aanschaffen? Ik heb gehoord dat de dreambox heel leuk zal zijn maar kan deze gepatched worden? Deze vraag is natuurlijk al honderden keren gesteld dus PM maar wat je van je eigen decoder vindt, dan kan ik er een lijstje van maken.
Puch Geplaatst: 15 november 2002 Geplaatst: 15 november 2002 Misschien je vraag eens in het forum van de dreambox stellen Greetz, Puch iMac 27" macOS SierraiPhone 5s iOS 10
Gast Geplaatst: 15 november 2002 Geplaatst: 15 november 2002 De beste decoder bestaat niet. Iedereen zal zijn decoder als de beste aanmerken, dat wordt dan een hele lange lijst waar je niets mee op schiet. Je kunt het beste een wensen lijstje maken en dan kijken welke decoders hieraan voldoen. Maak daar uit dan een keus. Als je weinig van satelliet en ontvangers afweet is het zowiezo beter je hier eerst eens in te verdiepen. Om een voorbeeld te noemen, voor velen is een dreambox het summum, voor mij is het een rampenbak, simpel omdat ik heel andere wensen en prioriteiten heb. Loop eens door alle forums heen die over de verschillende ontvangers gaan, dan heb al een redelijke indruk wat ze kunnen en wat voor eventuele problemen ze hebben.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen