Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

ik ben een echte beginner.

Heb vandaag een andere card erin gestopt, maar na enkele seconden beeld (c+ bv) te hebben verschijnt de tekst:

stop kaart in kaartlezer 1 of zoiets, en wordt beeld zwart.

maar dat heb ik net gedaan.

Wat doe ik niet goed ?

Geplaatst:

sorry vergeten:

het is een philips dst5816

(zo'n beginner ben ik dus)

Geplaatst:

Heb je zelf een programmer en een gold of en fun kaart

Geplaatst:

klwinkel, ik denk dat het een nog originele (ongepatchte) deco is? We zijn allemaal beginners geweest (en ik ben het eigenlijk nog) Ga er maar vanuit dat je de verkeerde keys hebt op je kaartje (verlopen?) of dat je vanwege je originele deco last hebt van C+ aanvallen. Beste wat je nu eerst kunt doen is veel lezen op dit board (bij de philipssectie) en neem ook eens een kijkje bij web page.Hier staat veel info over de philipsdecoders. Over je kaartje kun je zeer veel leren bij Duwgati (kijk hier bij sat4all eens bij links, daar staat hij bovenaan.

Groeten, John.

Geplaatst:

nou John, je was inderdaad nog laat op.

Nog een paar beginners vragen:

Het is inderdaad een ongepatchte deco (ja ja ik leer het al), hoe moet ik patchen, met declink ? en welke patch adviseer je mij ?

De card doet het wel in de deco van een collega van mij die wel gepatcht is geloof ik. Hij heeft zijn EPG op Pools staan of zoiets.

Gerrit

Geplaatst:

<small>[ 15-03-2002, 21:18: Bericht gewijzigd door: peppi ]</small>

Geplaatst:

bello:

heb geen programmer, wel een gold-card

peppi:

Werk zelf in de IT, durf het denk ik wel aan met declinc. Wat heb ik nodig hw/sw ?

kabeltje 2<->3 3<->2 5<->5

sw ????

Kan het feit dat ie ongepetst is, de reden zijn dat ik maar kort beeld heb van C+ en dat ie dan vraagt om de smart-card in lezer 1 te steken ?

Moet ik hem uitzetten alvorens de g-kaart erin te steken, of juist niet, moet ik de kanalen opnieuw laten zoeken, als de nieuwe kaart erin zit ?

zoveel vragen nog .

Gerrit

Geplaatst: