Hans Kuiken Geplaatst: 16 november 2002 Geplaatst: 16 november 2002 Ik kan met met de nieuwste firmware 1.22 en met kubafiles niet Nederland 1 en RTL 5 ontvangen. Wie weet de oplossing. Files opgehaald met Multicam editor 3.1G. Oja wat zijn allemaal de mogelijkheden met versie 1.22 NL, zitten er nog dingen verborgen onder bepaalde knoppen. groeten Hans
Gast Geplaatst: 16 november 2002 Geplaatst: 16 november 2002 Hans ik heb hier gewoon beeld hoor, net gecontroleerd. DSX7071/23E ku*af**es van 14-11-2002
Gast Geplaatst: 17 november 2002 Geplaatst: 17 november 2002 Ik had dat probleem bij RTL4. De oorzaak bij mij was dat ik het kaartje eruit haalde toen hij op RTL4 stond om de codes te updaten. Toen ik kaartje klaar had en opnieuw erin stopte (in de receiver) had ik alle zenders, maar geen rtl4 meer. Ik had alles geprobeerd, nieuwe codes. Receiver uit/aan. Maar RTL4 bleef verdwenen. Ik heb de firmware maar opnieuw erop gezet, de 1.22 van MZ, en RTL4 was weer terug. Het lag dus niet aan de codes. Als ik nu het kaartje eruit haal, gaat mijn receiver dus eerst uit. Ik heb geen zin omsteeds maar weer de firmware te patchen.
top-seve Geplaatst: 17 november 2002 Geplaatst: 17 november 2002 Ik heb hetzelfde gehad met Ned1. De oplossing gaf de vaak genoemde toetscombinatie + B 1 1. Probeer dat eens. Als je veel leest hoef je minder te vragen...
Frans.W Geplaatst: 17 november 2002 Geplaatst: 17 november 2002 Hans, Lees wat Vigilante schrijft want dat is jou probleem, heb hetzelfde gehad. Groeten,Frans.DB8000 DB800 Pli Jade3, Draaibaar, 4k Sony 65 inch.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen