Ga naar inhoud


Ervaringen met 4.6.38?


Gast Frits S.

Aanbevolen berichten

Nog een weekje en dan laat ik de nieuwe software in mijn XSAT 310 zetten. Intussen ben ik benieuwd of andere gebruikers dat al gedaan hebben, en hoe dat bevalt. Is de ontvangst van gecodeerde kanalen inderdaad verbeterd?

 

Frits

Link naar reactie
Delen op andere sites


Het is alweer een tijdje geleden dat iemand op mijn vraag reageerde. Ik ga ervan uit dat de problemen met het verlengen van het abonnement verholpen zijn, maar geldt dat ook voor de andere problemen? Tot nu toe schijnt daar nogal wisselend over gedacht te worden.

 

Hebben nog maar zo weinig mensen de nieuwe software in hun XSAT gezet? Of is iedereen nu heel tevreden over de ontvangst, zodat het ze nauwelijks de moeite lijkt om te reageren? Of zijn de problemen met de Nederlandse transponders gebleven, en is iedereen nu zo gefrustreerd dat ze er maar het zwijgen toe doen?

 

Nu ja. Mijn dealer is nu zelf de software aan het uitproberen. Dinsdag hoor ik meer.

 

Frits

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de firmware nu een weekje getest. De update problemen zijn opgelost. Het veelvuldig wegvallen van het beeld is ook verholpen.

Af en toe krijgt men nog de melding : slechte ontvangstkwaliteit op de C+ transponder, zelfs met vol signaal, maar dit gebeurt minder dan vroeger.

Het trillen van het beeld is ook sterk verminderd, maar als ik wat zit te zoeken naar newsfeeds op spsc kanalen, gebeurt het nog wel eens dat hij begint te trillen.

 

Volgens mij is het wel de moeite waard om deze firmware er in te programmeren.

 

Edwin

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

@ Edwin, dit snap ik niet, bij mij doet ie dat niet... met 4.6.37 kreeg ik af en toe de melding van geen signaalontvangst, sinds ik 4.6.38 erin heb gezet heb ik er geen last meer van gehad.

 

Zou het misschien met de files of met de kaart te maken kunnen hebben? Toen ik nog 4.6.37 er in had staan werkte ik met goldcard + secafiles, nu gebruik ik fun 4 met de Strong 5 in 1 files van H*ts.

 

vr gr Robinhawk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...