Gast Geplaatst: 17 november 2002 Geplaatst: 17 november 2002 ik heb het volgende probleem: met sateditor probeer ik een nieuwe settingslijst in te voeren. Mijn oude uitlezen gaat goed maar bij het downloaden van de nieuwe lijst, krijg ik na enkele seconden de volgende melding: STB doesn't ack Wat houdt dit in ?? Akvast bedankr
Ome Merde Geplaatst: 17 november 2002 Geplaatst: 17 november 2002 misschien is het teveel gevraagd om er even bij te vermelden om wat voor ontvanger het gaat en welke settings je probeert te uploaden ? merDe deze ruimte is te huur
Gast Geplaatst: 17 november 2002 Geplaatst: 17 november 2002 Ik probeer een nieuwe zenderlijst in te lezen. Het betreft een Hyundai HSS 1000 ir. Heb namelijk het probleem dat ik wel goed ontvangst heb (signaal rond de 70% en kwaliteit 88-94%) maar niets zie. De tuner blijft aangeven dat er geen of slect signaal is.
Ome Merde Geplaatst: 17 november 2002 Geplaatst: 17 november 2002 kijk effe op Patrick's site : site merDe deze ruimte is te huur
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen