mojo-jojo Geplaatst: 17 november 2002 Geplaatst: 17 november 2002 hallo vraag ik heb en 150 cm schotel, en kan tot 60 oost ontvangen. mij v-box heeft nog 40 stappen tot dat ie niet meer verder kan, mijn vraag is dus als ik er en multifeed er op zet voor 3 lnb,s die multifeed kun je in stellen tot 6 graden links/rechts, zou ik dan de 68,5 oost kunnen ontvangen met die multifeed wie weet dit of heeft er ervaring mee voor de prijs hoef ik het niet te laten graag hoor ik het Dreambox 800 PVR Dreambox 8000 PVR met dvd en 500 gig hdd Full abbo op Canaldigitaal met Eredivisie Live-pakket en Thema-pakket en een 2de en 3de kaart **Groetjes mojo-jojo**
Antenne Jantje Geplaatst: 17 november 2002 Geplaatst: 17 november 2002 Je draait nu met en actuator, ik heb zelf een opstelling met een 100cm disch en heb deze zodanig afgesteld dat je met de west limit net voorbij de 58 west kan komen zodat je in het oosten zoveel mogenlijk overhebt. om dan met een lnb schuin voor het focuspunt nog een andere sat te pakken zou ik niet doen, dit omdat je steeds verder naar de horizon gaat en de sats er niet sterker op worden en de openingshoek van je schotel dermate klein is +/- 1.5 graden dat een goede ontvangst vrijwel niet mogenlijk is. Maar het is en blijft leuk om dit eens te proberen als je een exstra lnb hebt, in de praktijk zul je echter de keuze moeten maken tussen of max west of max oost. houd ons op de hoogte als je er leuke resutaten mee hebt. draai hier een 1mtr dish met actuator en een 1.2 gregorian met ingebouwde motor (73o-62w) en nog een aantal vaste schotels. sucses jan,
mojo-jojo Geplaatst: 18 november 2002 Auteur Geplaatst: 18 november 2002 zo ziet ie er dus uit ps jullie horen het nog hoe het af gelopen is Dreambox 800 PVR Dreambox 8000 PVR met dvd en 500 gig hdd Full abbo op Canaldigitaal met Eredivisie Live-pakket en Thema-pakket en een 2de en 3de kaart **Groetjes mojo-jojo**
MySat Geplaatst: 20 november 2002 Geplaatst: 20 november 2002 Mooi LNB-houdertje. Heb je dat zelf gemaakt of is dit ergens te bestellen met meerdere houders natuurlijk. Hoe doe je dat met de regenkappen om de LNB's ? Niks is geheim in deze wereld, ik weet alleen soms niet waar of van wie ik de juiste informatie kan krijgen +++ 4 x VU solo SE / T90 / 7 Quad LNB's / OpenPli / Latest Oscam / Raspberry / Strong SRT7404 (op de plank voor de jaarlijkse update ) +++
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen