Gast Geplaatst: 14 maart 2002 Geplaatst: 14 maart 2002 Sinds kort heb ik na een tijdje te hebben gekeken ineens een rood vierkantje in mijn beeld, kan dit niet meer wegkrijgen en het beeld valt ook regematig weg..... heeft iemand een idee Groetjes
Gast Geplaatst: 14 maart 2002 Geplaatst: 14 maart 2002 1. kaartje niet goed geprogd. 2. lnb bijna def. 3. 22 khz valt soms weg. 4. schotel uit de richting 5. spanning uit ontvanger niet goed/zakt in elkaar 6. kabel rottigheid in TheWizard!
Gast Geplaatst: 14 maart 2002 Geplaatst: 14 maart 2002 Tokkie bij welke kanalen? Ik had het gisteren bij de palcokanalen (met v7 erin) maar voor de rest bij geen andere kanalen. Die palcokanalen kon ik gisteren goed ontvangen na het proggen van de fullnoepgeprom (bij M_Z) maar af en toe rood blokje (van geen signaal) en weg beeld, even kanaal naar beneden zappen en weer terug en weer volop beeld. Vandaag weet ik het niet want heb er nu v8 inzitten en momenteel bij Palco na 5 seconden automatisch de gele balk met info opzoeken (wat je eerst met de "d"knop kreeg) en dan krijg je die infobalk en beeld valt weg en alles zit vast. Groeten, John.
Aanbevolen berichten