Gast Geplaatst: 17 november 2002 Geplaatst: 17 november 2002 Kun je als je de Dvix film hebt omgezet in een Mpeg 1 film.... De subtitles er inzetten? Of doe je dat met het branden? zet je dan gewoon de Mpeg 1 film en de subtitles op de cd? En hoe doe je dat als de film gespiltst is in 2 cd,s? bij voorbaat dank
Gast Geplaatst: 17 november 2002 Geplaatst: 17 november 2002 je kont de subs erbij zetten als het een divx is en je kunt de subs erbij zetten als het een svcd of npeg2 is welke versie wil je horen ???
Gast Geplaatst: 18 november 2002 Geplaatst: 18 november 2002 Graag beide versies!!! Als ik Het in virtual dub doe,,,geeft hij na een tijdje een foutmelding (AVI output problem) Terwijl het eerste gedeelte goed is gegaan.. Film is wel omgezet met ondertiteling ...tot aan de foutmelding,,,,,wat heb ik hier verkeerd gedaan? Dus wel intresse naar beide manieren om subtitles toe te voegen!!
Gast Geplaatst: 18 november 2002 Geplaatst: 18 november 2002 als je de film inlaat in vdub krijg je dan een vbr foutmelding???voor de audio stream ???
Gast Geplaatst: 19 november 2002 Geplaatst: 19 november 2002 ja het bestand *.avi (met ondertiteling) Wordt veelste groot.. wat doe ik verkeerd!!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen