Gast Geplaatst: 15 maart 2002 Geplaatst: 15 maart 2002 Ik ben net een beetje aan het uitproberen met kaarten schrijven en het zit nog niet echt mee! Ik heb een goldprog II en een originele canal digitaal kaart(rb 6) als ik er wat op wil zetten komt er van tevoren al te staan "invalid fuses on card!check card setting or identity card may not program"? Wie weet wat dit inhoudt en wat kan ik eraan doen? BVD.
Gast Geplaatst: 15 maart 2002 Geplaatst: 15 maart 2002 Niet gaan klooien aan orginele kaarten als je er geen verstand van hebt! Het enige wat je dan bereikt is dat deze kapot gaan. Koop een goldkaart en prog die! TheWizard!
Gast Geplaatst: 15 maart 2002 Geplaatst: 15 maart 2002 ja dit is al een gekochte kaart, hij is al wel een keer geschreven maar nu wil ik het zelf proberen , heb je hier advies op, heb ook al de file die ik erop moet zetten. Alleen als ik de eeprom load dan zegt hij dat kaart invalid fuses heeft.
Gast Geplaatst: 15 maart 2002 Geplaatst: 15 maart 2002 Het fijne weet ik er ook niet van maar met mijn vroegere goldprogger kon je alleen rb7 chips programmeren. Ik had een goldkaart die telkens ook rb6 aangaf en die wilde niet pakken! na een half jaar in de kast probeerde ik hem trouwens pas geleden nog eens en toen gaf ie ineens (weer) wel rb7 aan en kon hem ook weer programmeren! Ooit eens een europas of girobetaalkaart erin gestopt zomaar om te kijken en dat was ook een rb6. Groeten, john.
Aanbevolen berichten