Ga naar inhoud


[Pioneer] Nieuwe Pioneer settings


M_Z

Aanbevolen berichten

Nu online de nieuwste Pioneer settings met Astra/Hotbird/Sirius/Hispasat kanalen.

Settings zijn te downloaden voor BCT14xx(100/200)-modellen en voor BCT15xx(110/210)-modellen. Ik kan die voor de BCT15xx modellen niet testen. Dus graag een beetje feedback over de werking van de settings.

 

Succes,

 

M_Z

Link naar reactie
Delen op andere sites


hI mARC,

 

Ik heb de 15xx Pioneer settings gedownload en ziet er goed uit. Ik vind het alleen jammer dat je de Audio-kanalen hebt verwijderd. Ik maak nl veel gebruik van de Radio kanalen. Ze geven een veel beter geluid op mijn installatie dan die van de Casema (kabelboer). Dus hou ik het voorlopig nog even op de kanalenlijst van Satori.

 

Wim

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Marc,

Ik heb de 15xx Pioneer settings gedownload en ziet er goed uit. Ik vind het alleen jammer dat je de Audio-kanalen hebt verwijderd. Ik maak nl veel gebruik van de Radio kanalen. Ze geven een veel beter geluid op mijn installatie dan die van de Casema (kabelboer). Dus hou ik het voorlopig nog even op de kanalenlijst van Satori.

 

Wim

Link naar reactie
Delen op andere sites

@W.J.Beckers

Ik neem aan dat als je nog eens GOED kijkt, dat je hier een kleine rechtzetting zult posten. Alle radiokanalen staan er namelijk nog steeds in, alleen zijn die nu rond de 900-1100 te vinden. Ze staan dus niet meer helaal achteraan, zodat je nog lekker veel kanalen kunt toevoegen.

 

De nieuwste Pioneer settings vind je hier.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Marc,

 

Stom van me maar je hebt inderdaad gelijk. Eigenlijk komt dat doordat de radiokanalen bij jou beige gekleurd zijn ipv blauw. Vandaar dat ik ze niet zo gauw zag.

Ik zal de settings opnieuw in mijn ddeco zetten en dan even opnieuw er naar kijken.

 

Wim

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Marc,

 

Ik heb je settings in mijn DBR-S110NL gezet en heb plm 200 kanalen getest.

Van de eerste 200 kanalen (uit jouw lijst) werkten er plm 36 niet (ook niet na + B 1 etc). Tevens mis ik een aantal kanalen nl. de premiere Ero kanalen.

De radio kanalen werken inderdaad wel.

Hotbird kanalen heb ik nog niet uitgetest maar dat ga ik zo even doen.

Hier volgt een lijstje van kanalen die bij mij op dit moment niet werken

EUROSPORT NL,PREMIERE DIR.1A T/M 4B, SPIEL 2 T/M 7, BUNDESLIGA SP2 T/M 10 (6 t/m 8 geven een rood vierkantje evenals F1 Supersignal t/m F1 Verfolger), BD1, BD 4 en nog een aantal.

Hopelijk heb je wat aan deze respons.

 

Wim

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je bent super enthousiast merk ik, en heel snel met het posten. Ik vind het heel fijn dat je mijn lijstje eens goed onder de loep neemt. Maar het lijkt me logisch dat er een aantal kanalen geen beeld geven, met name de Bundesliga kanalen bijvoorbeeld, tsja als ze nu zouden voetballen had je misschien meer geluk. De BD kanalen geven maar enkele uren in het weekend paardenrennen, Premiere direct 1a t/m 4b: abo betaald?

De premiere erotik kanalen staan er wel op, maar in een blokje apart, waar alle sexkanalen bij elkaar staan (speciaal voor de kleintjes).

Eurosport NL, dat moet ik nog eens nakijken.

 

M_Z

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Marc,

 

Het klopt dat de Speil, Bundesspiel en de F1-kanalen niet altijd beeld geven. Ook merk ik nu dat de Premiere-keys weer eens veranderd zijn vandaar dat er een aantal niet werkten.

Eurosport NL werkt dus niet maar Eurosport (die er direct onderstaat) werkt wel alleen even de taal aanpassen.

Zo te zien werken de Hotbird kanalen wel.

Groetjes,

 

Wim

Link naar reactie
Delen op andere sites

@W.J. Beckers,

 

Ja ik ken de site van Marc Zeguers wel degelijk, en ik heb gisteren gekeken op de site bij de pioneersettings en wilde de settinglijst gaan downloaden toen ik zag dat in de naam van de settings 220902 stond. Ik dacht dat dit een datum was en wel de datum wanneer deze settings geplaatst zijn op de site. Stom? Ik vind het niet echt duidelijk. Misschien dat Marc in het vervolg wel de datum van uitgeven in de naam van de settings kan zetten? Is misschien wat duidelijker. Maar ik begrijp van jou dat de settings wel degelijk nieuw zijn?

 

Groeten Harry

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij zijn dit wel degelijk oude settings, had dit gisteren zelf ook gezien. Maar volgens mij zit het zou, als je Marc's site op de Pioneer link klikt krijg je twee keuze's 1: Pioneer sectie, 2: Pioneer settings.

 

Als je de 2de kiest krijg je de 220902 settings,

Kies je de 1e link (Pioneer sectie) blader een stukje naar onder en je komt settings tegen van 18-11-02

 

m.vr.gr.

Anti-attack

2x Gigablue Quad S/S/C/C Oscam, Gigablue IP Box
DM 800HDse PVR DVB-S/USB-C Oscam, DM 800HDse PVR DVB-C Oscam
Wavefrontier T55 13/19/23/28

Synology DS214+ en DS211+ NAS, Raspberry PI als Oscam server

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor jullie opmerkingen over de oude settings. Dat was inderdaad een foutieve link. Ik denk altijd dat de meeste mensen op de betreffende pagina terecht komen via het nieuwsoverzicht. Maar e.e.a.is nu gecorrigeerd, en de nieuwste settings moet je nu toch makkelijk kunnen vinden.

 

M_Z

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Marc,

 

Ik heb je lijst voor de 110 opgehaald en even bekeken. Dat Eurosport_NL niet werkt komt omdat deze naar de verkeerde transponder verwijst. Het transpondernummer moet in jouw huidige lijst 3 zijn (staat nu op 2). Eurosport_NL zit nl op dezelfde transponder als RTL4/RTL5 enz.

Voor degene die zelf willen editen is dat met Pionero makkelijk te wijzigen.

 

Groeten,

Satori

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...