Ga naar inhoud


ID Digital firmware update !


Gast Ringo

Aanbevolen berichten


Neem overal een abonnement op en je hebt ook geen MM nodig. Hier gaat het echter niet om. Als ik de keuze heb tussen een 6in1 machine of een simpel ontvangertje met een MM erin, kies ik voor de 6in1.

Tel eens eventjes op wat je kwijt bent voor je klone en tel daar je ontvanger bij op....... ja..... duidelijk ?

 

Het gaat er bij mij om om dit ding 6in1 te maken met een Irdeto 1.06 module. Het werkt al, echter bij de simulcrypt kanalen zoals C+16/9 en the Studio levert dit problemen op. Als dit probleem op is gelost, heb je voor weinig geld een heeele leuke ontvanger. Dit is de kern van het IDDigital verhaal. Die MM kun je nagenoeg overal inproppen, maar da's de hobby niet...

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

 

Ik lees dat ernog al wat vragen zijn over de 6 in 1 op de ID digital.

Patch werkt maar zoals boven omschreven geen simulcrypt.

Nu kan je ook met Humbox en orginele Humax soft (is eigenlijk ook een humax) deze box van settings en dergelijke voorzien.

Ik heb helaas niet de kennis om de HDF files wat nu op het net uit zijn voor de ECM/PCM aan te passen om te zetten voor de Id Digital.

Maar als dat zou lukken denk ik dat het probleem met de simulcrypt is opgelost.

werkt op de Humax ook.

Of onze vrienden van Tux on Humax of PH aankijken om de firmware te patchen zodat de nieuwe goodies van de humax daar ook op werken.

 

Groetjes jeroen2674

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoy...

 

Een vraagje... Ik heb ok de ID en de patch (1.0_f) daarop zitten, en Euro-Irdeto + Fun (6in1) maar de nederlandse NL1-3, etc. doen het niet.

 

Als ik nu de nieuwe firmware downloade moet dan de patch weer darop? Of werkt de euro-irdeto ok zonder patch, en werken dan alle kanalen?

 

Help ;-) (sorry voor mijn nederlands)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...