elektrik Geplaatst: 22 november 2002 Geplaatst: 22 november 2002 kan iemand mij helpen ik heb een amd 1.7GHz met xp home edition: als ik op het online ben en ik laat mijn computer met rust valt deze spontaan uit en start terug op met gevolg dat er een fout optreed in windows, ik werk met een alcatel speed touch modem. het energie beheer staat juist ingesteld wie kan mij helpen? -hij die veel vraagt, weet veel-
JohnnyBee Geplaatst: 23 november 2002 Geplaatst: 23 november 2002 Heb je de instelling hieromtrent al eens nagekeken in het bios van de pc...??? Johnny. TV kijken ....daar hebben wij géén tijd voor hoor !!! Mijn thuis is waar mijn Channelmaster staat....(stond )
Gast Geplaatst: 23 november 2002 Geplaatst: 23 november 2002 Dat heb ik pas nog meegemaakt omdat er een wat 'oudere' versie van WinFax op was geinstalleerd. Die overschrijft bij installatie enkele XP communicatie bestanden, waarna iedere keer als iemand vanaf het netwerk wilde internetten de XP machine een reset kreeg. Probeer eens een XP herinstallatie (upgrade). Twiet! Sparrow.
elektrik Geplaatst: 23 november 2002 Auteur Geplaatst: 23 november 2002 heb ik al gedaan,maar toch bedankt! ik heb de fout gaan opzoeken en blijkt dat dit komt door een zo pas geinstaleerd programma dus zal ik dit moeten aanpassen. -hij die veel vraagt, weet veel-
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen