Gast Geplaatst: 23 november 2002 Geplaatst: 23 november 2002 Ik zit te twijfelen of ik zondag naar de hcc dagen ga. Daarom graag reactie's van personen die er geweest zijn. Super aanbiedingen enz.
Gast Geplaatst: 23 november 2002 Geplaatst: 23 november 2002 Ik ben er afgelopen vrijdag heen geweest en het was toch druk voor een doordeweekse dag... Dit werd ook een beetje versterkt doordat de zalen waar de onderdelen verkocht werden klein en slecht ingedeeld waren...alles stond redelijk dicht op elkaar en soms was het drukken om iets te zien... Voor de rest waren en best veel koopjes te vinden en dit zal helemaal zijn op de slot dag....alle bedrijven willen nog extra wat verkopen en dus zullen de prijzen vaak nog wat omlaag gaan... Een advies heb ik nog wel....een vriend van mij die bij fun***** stond vertelde me dat er tentjes stonden die veelal niet helemaal eerlijk waren over garantie, nieuw spul wat toch eigenlijk al gebruikt was....dus het is beter om te kopen bij de bekende bedrijven...en natuurlijk werden ook promotie spellen verkocht die NIET verkocht mochten worden.... Als ik jou was zou ik zeker een kijkje gaan nemen!!! Groeten
Gast Geplaatst: 23 november 2002 Geplaatst: 23 november 2002 Ach, zal wel het zelfde zijn als vorig jaar, en dat jaar daarvoor enz. Veel oude(en nieuwe) meuk voor weinig. Wel errug druk las ik in de krant, wordt lastig parkeren.
Gast Geplaatst: 23 november 2002 Geplaatst: 23 november 2002 "- Voor veel mensen is de HCC Dagen in de eerste plaats een koopjesbeurs. Op hard- en softwaregebied kun je het zo gek niet bedenken of het is er wel te koop. Vanwege het grote aantal aanbiedingen is het meestal dringen geblazen in de hallen waar de handelaren in ict-waren zich hebben verschanst. Hoewel de loopgangen breed genoeg zijn voor de aanleg van een snelweg, is het op sommige punten zo druk dat er nog regelmatig opstoppingen zijn. Navraag bij de bekende standhouders leert dat een aantal producten er dit jaar weer uitspringen. Aad van Oort van de firma Computerland bevestigt het beeld dat met name dvd-branders en lcd-schermen het boven verwachting goed doen. Van sommige types was de hele voorraad vrijdag al uitverkocht. De enorme belangstelling voor dvd-branders is in zekere zin toch wel opvallend. Sony heeft onlangs een brander aangekondigd die geschikt is voor twee concurrerende formaten: dvd+rw en dvd-rw. De brander is evenwel nog niet te koop op de HCC Dagen. Veel koopjesjagers kunnen echter niet wachten en besluiten om toch maar met een beperktere brander naar huis te gaan. In voorgaande jaren waren het vaak geheugenmodules die het erg goed deden. Het lijkt erop dat de markt voor geheugenchips enigszins verzadigd is geraakt. Ondanks de bodemprijzen worden ze betrekkelijk weinig verkocht." bron/404 gr,
Gast Geplaatst: 24 november 2002 Geplaatst: 24 november 2002 De reepjes (geheugen) zijn best aan de prijs, zou wachten tot volgende maand. Ga morgen ook naar de HCC en of het forum van Tweakers hadden ze zelfs een topic over de Babes op bepaalde stands. Dus op tweakers zijn foto's te zien en een pricewatch van de HCC2002 zelf.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen