Gast Geplaatst: 23 november 2002 Geplaatst: 23 november 2002 Ik wil een divx film omzetten naar een MPEG 1 film (bestand) Voor het omzetten gebruik ik de volgende programma`s * Virtual dub 1.4 * TMPGenc 2.59 Hoe krijg ik het voor elkaar om de Film in MPEG 1 formaat op mijn dvd met subtitles te bekijken??
Gast Geplaatst: 24 november 2002 Geplaatst: 24 november 2002 Dus ik wil een bestaande divx film omzetten naar een mpeg 1 film!!! Zodat ik deze kan afspelen met mijn dvd speler!! Hoe krijg ik een avi bestand met subtitles zodat ik hem met het programma TMPGenc het avi bestand (film) kan omzetten naar een MPEG1 film (bestand)!! Ik gebruik de volgend programma`s * virtual dub 1.4 * srt convertor * TMPGenc 2.59 Dus ik moet een avi bestand met ondertitels omzetten naar een MGEG 1 bestand!!!!
Psychosammie Geplaatst: 24 november 2002 Geplaatst: 24 november 2002 Even hier zoeken. Er zijn wat guides te vinden. Suc6 Resistance is futile you will be assimilated Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790) Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!
Gast Geplaatst: 25 november 2002 Geplaatst: 25 november 2002 Als ik in virtual dub 1.4 de subtitles erbij inlaad! En dan gebruik ik ``Save as AVI`` dan wordt de *.avi film veel meer dan 26 GB....!! Of moet ik hem anders wegsaven? of heb ik de instellingen verkeerd? Als ik het *.avi bestand dan vervolgens inlaad in TMPGenc als audio bestand....en de divx film als audio bestand!! zet hij wel om!! Maar het omgezette bestand met subtitles in virtual dub is veel te groot!!!! Wat doe ik verkeerd
SaTJuNK Geplaatst: 25 november 2002 Geplaatst: 25 november 2002 @superguy Hier vind je alle info: Subtitel help sectie How to add Subtitles sux6 VU Duo4K SE
Gast Geplaatst: 25 november 2002 Geplaatst: 25 november 2002 avi laden in vdub daarna naar video-filters kies de subtitler filter staat die er niet bij dan zeg het even dan doe ik hem uploaden dan kun je verder bij filters load subtitler plugin en dan laad je de subtitels in daarna kies je bij video-compression een divx codec liefs divx 5.01 of 5.02 en dan save avi as....en daarna met tmpgenc...succes
Gast Geplaatst: 26 november 2002 Geplaatst: 26 november 2002 Hallo, Als ik de ondertitels samen met de film opsla als avi met virtual dib dan heb ik naderhand als probleem dat men audio niet juist loopt met beeld en ondertiteling, dus ondertiteling en beeld lopen juist maar men geluid begint veel te vroeg. Kan iemand mij helpen. Met vriendelijke groeten, batistuta
Gast Geplaatst: 29 november 2002 Geplaatst: 29 november 2002 video inladen -save wav-laad subs plugin en subs -selecteer compression -zet audio op wav en selecteer wav file -zet video op direct stream copy-save avi as....
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen