Ga naar inhoud


[Strong] bruikbaar of niet


bobert

Aanbevolen berichten

ik ben nou in bezit van een strong 8000 v20 en ik wil nog een strong aanschaffen. Maar nu las ik in het forum dat volgend jaar seca1 vervangen word door seca2 zijn deze ontvangers dan nog bruikbaar of moet er dan wat aan vervangen worden ik gebruik nu een g*ld c*rd.

 

Wie kan mij hier iets over vertellen

 

BVD Robert

freedom 1.03 sx 6in1

Link naar reactie
Delen op andere sites


Tis wel jammer dat je niet de moeite neemt effe verder te lezen op dit board ...maar leg het je wel effe uit ter hulp.

de strong 8000 en 8100 seca receivers kunnen gewoon seca2 aan mits deze niet een firmware patch heeft ..

want het is nog niet bewezen dat een strong met andere firmware werkelijk seca2 door zal laten ...dus wil je zeker seca2 kunnen ontvangen laat dan je receiver origineel kwa firmware.

en als antwooord op jou is dus ja je kan seca2 ontvangen op de strong volgend jaar.

Suc6

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kan gewoon met een goldcard kijken op een originele strong receiver ...tot dat seca2 komt maar wat er daar na gebeuren gaat is onduidelijk.

je zou dan een abbo kunnen nemen op anal+ of wachten tot er wat nieuws komt voor het seca2 probleem.

Maar in jou geval kan je gewoon blijven kijken met een gold tot dat seca2 er is ...dan wordt het een ander verhaal.

en wie weet dat irdeto nog wel effe zo blijft want dan zou je de strong kunnen patchen naar een multicam receiver en zou je verder kunnen kijken met irdeto op de nl kanalen .

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...