tds Geplaatst: 29 maart 2002 Geplaatst: 29 maart 2002 Bij een funcard gebruik je mode 0 voor de eeprom en niet 1. Waarom werkt mode 0 niet bij jou, is de programmer stuk?
Duwgati Geplaatst: 29 maart 2002 Geplaatst: 29 maart 2002 Volgens mij hebben we voor dit soort vragen een eigen forum verder naar beneden. Maar betreffende mode 0 en mode 1 het volgende: - mode 0 is de 6MHz Phoenix mode - mode 1 is de 3,5MHz Phoenix mode Welke je moet kiezen is afhankelijk van wat je ingesteld hebt in de configuratie van je software. Voor Chipcat kun je bijvoorbeeld kiezen of je de 3,5MHz of de 6MHz mode wilt gebruiken. Voor ***geen-reclame*** kan dat niet en MOET je op 6MHz werken. Zorg dat je kaart goed ge-erased is voor je gaat programmeren. Een hoop problemen komen daaruit voort. Suk6
Gast Geplaatst: 29 maart 2002 Geplaatst: 29 maart 2002 Ik zag inderdaad de oplossing lager in het forum... chipcat werkt bij mij, ***geen-reclame*** niet... Verplaats en sluit dit topic maar... <small>[ 29-03-2002, 18:02: Bericht gewijzigd door: Prowler ]</small>
Gast Geplaatst: 29 maart 2002 Geplaatst: 29 maart 2002 Volgens Duwgati schrijf je een func*rd met M*ster* II en ***geen-reclame*** als volgt: selecteer flash, interne eeprom en externe eeprom. Schrijf in mode 4, mode 0, mode 4. Mijn probleem: mode 0 wil niet. Nu is mode 1 en mode 0 hetzelfde, maar trager. Bij mode 1 krijg ik echter een error.
Aanbevolen berichten