Ga naar inhoud


hyundai 1000 maart patch O.M.


cybermix

Aanbevolen berichten

heeft iemand ook problemen gehad met hyundai voor het decoderen van tpscrypt en sommige andere signalen.

ik krijg namelijk maar geen beeld op een hyundai 1000ir gepatched met de maart patch die te vinden is op de site van ome merde.

zijn er andere patchen die een beetje beter werken op deze receiver dat iemand weet?

ik ontvang zelfs ABsat niet met deze patch.

zou het aan mijn kaart liggen?

kgebruik hiervoor een silvercard met ds9 files v504

de files geopend met picbined en alle keys lijken me toch recent.

sommige provider worden dan wel getoond en andere weer niet...strange.

ik kan wel beginnen experimenteren met verschillende files maar kdacht toch maar eens eerst te vragen of deze combinatie van patch, fileset al iemand anders dezelfde problemen heeft bezorgd.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Cybermix, ik wilde de franse kanalen die in TPS uitzenden ook zien met mijn hyundai maar dit is nog niet gelukt sinds ik hem in januari kocht. Volgens mij zijn er geen patches die het wel mogelijk zouden maken, en het maakt ook niet uit welke 6in1 files je gebruikt. Hebben de jongens met de gepatchte 1010 ook geen TPS trouwens?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

neen dat is het niet

kheb al voor iemand een tijdje geleden een fun-kaartje geprogt met ********** 6 in 1 files en daar kregen we wel de tps kanalen en de tpscrypt gecodeerde kanalen op.

tzal waarschijnlijk met de patch te maken hebben en het feit dat tps regelmatig veranderingen doet aan hun codering...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...