Gast Geplaatst: 28 maart 2002 Geplaatst: 28 maart 2002 Hallo, Wie kan mij helpen ik heb met mkfind mijn originele c+ card uitgelezen en nu wil ik de keys op een goldcard zetten maar hoe doe ik dit ik heb een mastera1 programmer. Ik heb een file aangepast die ik op duck site had gevonden maar hijis niet au want ik krijg nu ook melding insert smartcard met originele kaart kan ik nog gewoon kijken. Wie kan mij helpen heb al op duwgati site gezocht maar niets gevonden hoe je de gegevens op gw card kan zetten. Danny
Gast Geplaatst: 28 maart 2002 Geplaatst: 28 maart 2002 Goeie vraag, wil ik ook wel eens weten. Als ik een originele MK01 heb en een PMUA wil dit toch lukken niet?
Gast Geplaatst: 28 maart 2002 Geplaatst: 28 maart 2002 Hoi, AU op een goldwafer is opzich geen probleem, de juiste Mk1 & PPUA erop en het werkt, geen probleem! Wat echter wel een probleem met de huidige goldwafers is, is dat ze een vrij slechte emulatie van een orginele kaart geven, en daar zijn de atacks nu net op gericht. Zorg ervoor dus voor dat je een goede emulatie-file gebruikt (op FUN of PIC2) En maar EEN provider erop zetten! Groetjes, Erik.
Duwgati Geplaatst: 28 maart 2002 Geplaatst: 28 maart 2002 En het werkt uiteraard sowieso alleen als je een AU file set hebt. En er zijn nogal wat GW sets die dat niet zijn.
Gast Geplaatst: 29 maart 2002 Geplaatst: 29 maart 2002 Hoi, Ik heb een geldige ppua en mk01 maar geen filesets kan iemand mij helpen ik snap er effe niets meer van keys programeren op een bstaande fileset lukt me wel maar ik wil hem au maken met mijn bestaande ppua en mk01 dus deze heb ik ingevuld maar krijg toch insert smartcard hoe kan ik dit dan verhelpen. mischien kan iemand me per email helpen? danny@bankport.nl
Aanbevolen berichten