Moderator Matchless Geplaatst: 26 november 2002 Moderator Geplaatst: 26 november 2002 ik ben al een uur aan het proberen om een 800mb disk te schrijven maar heb nu het vermoeden dat de speler maar 700mb is..wie kan mij daar meer over vertellen? heb zelfs de firmware ge-upt maar niets.op het net kan ik niets vinden over het formaat van de speler. Een smartphone is een hulpmiddel, geen levensstijl Kijk rond IN de wereld in plaats van voorover gebogen NAAR de wereld.
Gast Geplaatst: 26 november 2002 Geplaatst: 26 november 2002 Volgens deze site moet het toch gaan. Heb er zelf geen ervaring mee helaas.
Moderator Matchless Geplaatst: 28 november 2002 Auteur Moderator Geplaatst: 28 november 2002 heb de fout gevonden.. tis werkelijk ongeloofelijk maar de opdruk van de cd's is 800mB/90min. de daadwerkelijke grootte van de cd's is echter maar 650mB. een fabrieksfout..zoek je je wel hartstikke wild op.. Een smartphone is een hulpmiddel, geen levensstijl Kijk rond IN de wereld in plaats van voorover gebogen NAAR de wereld.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen